witherik

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ombouw lijsten

Zijn er ombouw lijsten beschikbaar welke sites worden gemoderniseerd? Zodat ik ze kan delen op het antenne forum we missen alles van vodafone nog

8 Reacties 8
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @witherik. Welkom hier. 

Ik heb het ook even langs mijn collegas gehaald, maar ook die hebben geen idee waar dit over gaat. Ik weet niet goed wat je met dit topic bedoelt. Kan je iets meer informatie geven? 

witherik
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zeker op het antenne forum houden we alles bij mbt. Ombouw naar nieuwe site voor 5g van tmobile en kpn komt er weekelijks een lijst welke zendmasten en nieuwe antenne krijgt. Van vodafone ontbreekt alle info nog bij ons dus misschien dat iemand daar bij kan helpen?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Aah. Door het woord sites dacht ik aan websites, en toen was je me in 1e instantie helemaal kwijt, hihi. 

Eerlijk? Ik heb géén idee waar deze informatie vandaan zou moeten komen. Er zijn vast en zeker lijsten en mensen die deze intern weten te vinden, maar ik durf ook niet te zeggen of we deze mogen/kunnen delen of niet.  Ik ga het voor je navragen! 

witherik
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

top! En anders tijd dat een medewerker van vodafone bij  in het forum komt 😁

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik ben een medewerker van VodafoneZiggo ^^. Het gaat er meer om dat deze informatie niet algemeen met iedereen gedeeld wordt, voor zover ik weet. En ik weet dus ook niet of we dit openbaar mogen gaan delen. Maar dat gaan we uitzoeken :-). 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik krijg terug dat alle informatie op dit gebied, wordt gedeeld op https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

 

Echt specifieke lijsten op zendmast-niveau delen we dus helaas niet openbaar. 

witherik
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Yes i know (had ik gezien) maar op ons antenne forum bedoel ik dan daar zit nog niemand van vodafone 

witherik
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Jammer ook niet in een gesloten groep als antenne forum dus... die komt voort uit https://antennekaart.nl/kaart/4g?lat=52.45613003&lng=5.38597157&zoom=9

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic