SjSon

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Officieel bedrijf des kneuzen

Puur een bericht uit aggitatie, omdat uiteraard mijn normale bericht is verwijderd. (er wordt nergens antwoord gegeven).

Ik ben al meer geld kwijt aan klantendesk bellen dan aan mijn nieuwe abonnement, dus ik ga niet meer betalen om geen antwoord te krijgen.

Vodafone regelt nu betalingen via een ander bedrijf, heeft een referentiecode nodig. Ik heb geen factuur ontvangen van de laatste periode. Ik heb geen referentiecode, ik heb geen bedrag, ik weet nog geeneens naar wie er overgemaakt moet worden.
Ik krijg wel smsjes, dat mijn abonnement geblokkeerd gaat worden. (succes, ik heb geen abonnement bij jullie kneuzen meer).

Dus Vodafone:
- Kan geen facturen opsturen of uberhaupt tonen
- Kan geen contact mee opgenomen worden om informatie hierover te krijgen (je bent geen klant meer, dus na een euro betaald te hebben; hangt men op)
- Facturatie, incasso systemen draaien wel gewoon lekker door, inclusief alle maatregelens om toch jullie geld te krijgen, zoals blokkade.. Wat een beetje.. dommig is.
- Alle vormen van communicatie, die geen geld kosten, zoals hier, wordt het doelbewust doodgezwegen.

Is het nou echt zo moeilijk om een factuur op te sturen en te stoppen met incasso, als je nog geeneens hebt laten zien wat er betaald moet worden en aan wie?

Echt een zielig excuus voor een bedrijf.. het ergste is natuurlijk ook nog.. -belt algemene sales nummer - 1 seconde later .. Hallo u spreekt met!
-belt service nummer - door menu heen 0,50 euro kwijt - nog een keer door menu heen 0,50 euro - geautomatiseerd bericht "sorry" - verbinding verbroken.

Zal ik maar blind bedragen over maken naar wat, ooit, Vodafone's rekeningnummer was?

Professioneel!
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dit topic voldoet niet aan de regels van dit board, daarom sluit ik dit. Neem contact op met de klantenservice, dan helpen mijn collega's je graag.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic