amvih

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oeps dat gaat niet goed bij bekijken tegoed en verbruik in de nieuwe Vodafone/Ziggo app

Na het installeren van de nieuwe Vodafone/Ziggo app op mijn Android Samsung S23U toestel, krijg ik wanneer ik ben ingelogd in Vodafone bij het drukken op de button "Bekijk al je tegoed en verbruik" steevast de melding "Oeps, dat gaat niet goed, .......".

Heb al diverse malen de app opnieuw geïnstalleerd, ook de cache geleegd, maar allen zonder enig resultaat.

Even voor de volledigheid, ik heb twee gescheiden accounts in de app, eentje voor Ziggo en dus eentje voor Vodafone, ze zijn dus niet gekoppeld en hebben beide een ander mail adres en wachtwoord.

Betreft dan:

vodafone@.......nl voor Vodafone en ziggo@.......nl voor Ziggo.

Aan Ziggo kant gaat alles goed in de app.

Overigens doet de rest in de app het aan Vodafone kant wel, dus de buttons aan de onderzijde "Home, Producten, Ontdekken, Facturen en Service" werken zonder problemen, het gaat dus om de rode button ("Bekijk al je tegoed en verbruik") in het midden van het scherm waarin je dus je tegoed en verbruik zou moeten kunnen zien.

Hoop op een oplossing.

met vriendelijke groet,

Arie

22 Reacties 22
amvih
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Cecilia Dank je, mooi opgelost zo!

Jij ook een fijn weekeind!

Greymonk

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb de app al eerder in het verleden geprobeerd, en toen werkte deze ook al niet. Vandaag de app (oude uitgave alleen Vodafone via de smartphone, waar de oude app versie 7.1.3,  nog steeds word aangeboden) geïnstalleerd, en bij de eerste poging al werd de verplichting tot update opgelegd. Dit gedaan hebbende, getracht in te loggen met mijn Vodafone gegevens, maar twee keer de boodschap dat de gegevens niet klopten. Nu heb ik de app maar weer verwijdert. Feit is echter dat twee moderne bedrijven Ziggo en Vodafone klaarblijkelijk niet in staat blijken te zijn om een simpele werkende app te maken. Dit is natuurlijk ongelooflijk schlemielig. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12271Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3203Likes

Jammer dat je dit zegt @Greymonk; "Feit is echter dat twee moderne bedrijven Ziggo en Vodafone klaarblijkelijk niet in staat blijken te zijn om een simpele werkende app te maken."

Eerlijk te zijn, toen ik nog klant was bij Vodafone deed de app het altijd perfect, nooit problemen mee gehad. Het is natuurlijk vervelend dat er klanten zijn die wel last hebben van de app, en altijd. Nu ik geen klant meer ben heb ik nog wel prepaid nummers en ook deze werken gewoon in de app. Misschien is het handig om te melden welke telefoon je hebt, welke firmware en als er problemen zijn met de app, maak een printscreen en plaats deze hier (zonder privé 
gegevens natuurlijk), of stuur deze via de app naar de 24/7 feedback. Dan komt het op de juiste afdeling en die kunnen daar dan direct naar kijken. Zo help je VodafoneZiggo weer een stukje verder en wie weet krijgen ze het dan toch nog eens op orde 😉.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic