Na het installeren van de nieuwe Vodafone/Ziggo app op mijn Android Samsung S23U toestel, krijg ik wanneer ik ben ingelogd in Vodafone bij het drukken op de button "Bekijk al je tegoed en verbruik" steevast de melding "Oeps, dat gaat niet goed, .......".
Heb al diverse malen de app opnieuw geïnstalleerd, ook de cache geleegd, maar allen zonder enig resultaat.
Even voor de volledigheid, ik heb twee gescheiden accounts in de app, eentje voor Ziggo en dus eentje voor Vodafone, ze zijn dus niet gekoppeld en hebben beide een ander mail adres en wachtwoord.
Betreft dan:
vodafone@.......nl voor Vodafone en ziggo@.......nl voor Ziggo.
Aan Ziggo kant gaat alles goed in de app.
Overigens doet de rest in de app het aan Vodafone kant wel, dus de buttons aan de onderzijde "Home, Producten, Ontdekken, Facturen en Service" werken zonder problemen, het gaat dus om de rode button ("Bekijk al je tegoed en verbruik") in het midden van het scherm waarin je dus je tegoed en verbruik zou moeten kunnen zien.
Hoop op een oplossing.
met vriendelijke groet,
Arie