Blaat78

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

OV-chip mobiel drama met Vodafone Wallet

Ik probeer al weken de OV-chip mobiel te activeren via de Vodafone Wallet, maar bij het gereed maken van de simkaart blijft ie in de ov-chip mobiel app hangen op 'Je simkaart wordt voorbereid voor ov chip mobiel. Dit kan enkele minuten duren.'
Ik voldoe aan alle voorwaarden: (Vodafone abonnement en NFC+ simkaart) en heb de aanmeldprocedure correct gevolgd.
Na weken niet verder te komen heb ik besloten om alles eraf te gooien (ov chip mobiel app en Vodafone Wallet). Om vervolgens vanaf begin weer opnieuw te beginnen. Echter, na het opnieuw installeren van Vodafone Wallet staat ov-chip mobiel nog steeds bij tabblad Reizen (wat op zich niet raar is), maar als ik op verwijderen klik, blijft ie op 'verwijderen' hangen. En na lang wachten staat ie nog gewoon in het tabblad reizen. Niet te verwijderen dus...
Lang verhaal kort: wat een drama! Installeren lukt niet en nu lukt deinstalleren niet. Wie weet raad?
29 Reacties 29
Visitor1967

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Inmiddels weer 4 weken verder sinds het laatste contact met Webcare en nog altijd geen oplossing.
Ook geen reactie, update of iets wat er ook maar op lijkt dat iemand bij Vodafone ermee bezig is.

Nog maar een keer ter herinnering: het probleem speelt al sinds juli... :@
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Visitor1967, dat schiet inderdaad niet op... heb je via Webcare al om een update gevraagd? Wat wordt er precies aangegeven?
Visitor1967

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Webcare heb ik meerder keren om een update gevraagd, 5 en 3 weken geleden voor het laatst.
Iedere keer is het antwoord dan krijg is "helaas is er nog geen oplossing" en "we zullen het nog even moeten afwachten".
Eergisteren heb ik ook weer gebeld met de Klantenservice, dit keer was de boodschap dat de collega die ermee bezig is, niet aanwezig was.

Wat me het meest stoort is dat ik iedere keer zelf om een update moet vragen en niemand de moeite neemt om mij op de hoogte te houden. Dat geldt voor zowel Webcare, als de telefonische Klantenservice en dit Support Forum.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Visitor1967, dat begrijp ik, maar als er een case loopt kun je de status hiervan normaal ook opvolgen via je My Vodafone. Zie je het daar niet staan? Helaas is dat nog niet altijd zichtbaar.
Visitor1967

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
De status in My Vodafone is 'in behandeling' en dat al sinds 10-7, meer dan 4 maanden dus...
Er staat geen verdere informatie bij waar ik iets aan heb. De toevoeging in helder Nederlands zijn van mijzelf, codes als x_9_168_2 zeggen me helemaal niets.

Is het teveel gevraagd als ik graag af en toe een update zou willen krijgen, per e-mail, telefonisch of hier op het forum?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Visitor1967, vraag dat vooral via onze klantenservice. Via het Forum kunnen we niet bij je gegevens en dus ook geen update geven. Zie ook de Forum huisregels.
Visitor1967

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Dat heb ik al aan de Klantenservice gevraagd. Vier keer. En aan Webcare, drie keer.
Helaas heb ik in die vier maanden tijd nooit iets terug gehoord. Het enige wat ik steeds hoor is dat men ermee bezig is en dat ik geduld moet hebben.

Ik snap het dat het kennelijk een technisch ingewikkeld probleem is, dat niet snel op te lossen is, maar wat ik niet bergrijp is dat Vodafone mij op geen enkele manier kan of wil vertellen wat er aan gedaan wordt en wanneer ik een oplossing mag verwachten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien we dit via het Forum niet kunnen opvolgen zal het topic binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic