Blaat78 schreef:Ik ondervind het zelfde probleem al contact gehad met de klanten service van OV-Chip mobiel maar nog niets opgelost , net zulke slechte service als het openbaar vervoer zelf , gaat vodafone ook in deze trend meedoen dan ben ik zodra het kan weg naar een andere provider.
Ik probeer al weken de OV-chip mobiel te activeren via de Vodafone Wallet, maar bij het gereed maken van de simkaart blijft ie in de ov-chip mobiel app hangen op 'Je simkaart wordt voorbereid voor ov chip mobiel. Dit kan enkele minuten duren.'
Ik voldoe aan alle voorwaarden: (Vodafone abonnement en NFC+ simkaart) en heb de aanmeldprocedure correct gevolgd.
Na weken niet verder te komen heb ik besloten om alles eraf te gooien (ov chip mobiel app en Vodafone Wallet). Om vervolgens vanaf begin weer opnieuw te beginnen. Echter, na het opnieuw installeren van Vodafone Wallet staat ov-chip mobiel nog steeds bij tabblad Reizen (wat op zich niet raar is), maar als ik op verwijderen klik, blijft ie op 'verwijderen' hangen. En na lang wachten staat ie nog gewoon in het tabblad reizen. Niet te verwijderen dus...
Lang verhaal kort: wat een drama! Installeren lukt niet en nu lukt deinstalleren niet. Wie weet raad?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.