Ok nu heb ik je aandacht:
ik heb onterecht een aantal weken 7.50 EUR in rekening gekregen van phone game mobi. Volgens de klantenservice van vodafone zou ik hier toestemming voor hebben verleend vanaf mijn mobiel: nooit gedaan. Ik heb dezelfde pop up weer voorbij zien komen: er staat alleen eur 7,50 en verder niets. Daar heb ik de laatste keer per ongeluk op geklikt en nu is mij EUR 22 in rekening gebracht door vodafone.
extreem onprofessioneel: ik wil gvd mijn geld terug. Ik heb geen tijd om rechtsbijstand in te schakelen en dat achterliggende bedrijf te contacteren. Dit behoort vodafone te doen. DAt phone game mobi bredrijf stuurt jullie de gvd rekening en jullie sturen die naar mij toe. Als zij door dit soort praktijken mensen oplichten en jullie dat faciliteren door netjes mee te werken, dan zijn jullie (i.e. vodafone) net zo goed oplichters.
Gebeld met klantenservice: ik zou maar ergens 'feedback' moeten geven. Dag! wanneer krijg ik mijn gvd geld terug dat doort jullie is geincaseerd? Beetje rap ook svp of ik sluit nooit meer een contract af bij vodafone. Nu al spijt van.