janjanjan123

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

OPGELICHT DOOR VODAFONE

Ok nu heb ik je aandacht:
ik heb onterecht een aantal weken 7.50 EUR in rekening gekregen van phone game mobi. Volgens de klantenservice van vodafone zou ik hier toestemming voor hebben verleend vanaf mijn mobiel: nooit gedaan. Ik heb dezelfde pop up weer voorbij zien komen: er staat alleen eur 7,50 en verder niets. Daar heb ik de laatste keer per ongeluk op geklikt en nu is mij EUR 22 in rekening gebracht door vodafone.

extreem onprofessioneel: ik wil gvd mijn geld terug. Ik heb geen tijd om rechtsbijstand in te schakelen en dat achterliggende bedrijf te contacteren. Dit behoort vodafone te doen. DAt phone game mobi bredrijf stuurt jullie de gvd rekening en jullie sturen die naar mij toe. Als zij door dit soort praktijken mensen oplichten en jullie dat faciliteren door netjes mee te werken, dan zijn jullie (i.e. vodafone) net zo goed oplichters.

Gebeld met klantenservice: ik zou maar ergens 'feedback' moeten geven. Dag! wanneer krijg ik mijn gvd geld terug dat doort jullie is geincaseerd? Beetje rap ook svp of ik sluit nooit meer een contract af bij vodafone. Nu al spijt van.



6 Reacties 6
Nizno

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Sow, wat een woorden.

Je hebt dus zelf op een mobiele site een fout gemaakt en eist nu op hoge poten een oplossing van Vodafone die hierin niet eens een dader is?
Dat jij vindt dat ze meewerken er aan, tja wat zou jij doen als jij een rekening krijgt als bedrijf omdat werknemer A een bepaald iets heeft besteld.
Want dat heb je in feite.

Misschien kun je een andere toon aanslaan en dan eens kijken of je hulp kan krijgen ipv je kinderachtige gestamp
janjanjan123
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
leer lezen en nadenken: vodafone faciliteert oplichting. Er zijn talloze klachten over dit bedrijf. Ze lichten aan de lopende band mensen op. Vodafone zou moeten optrekken, desnoods ism met andere providers, om dit soort toestanden te stoppen. Doen ze niet. Ze faciliteren het daardoor. De gewone man moet hierdoor een heel juridisch circus opstarten om zijn geld terug te krijgen.

Begin je het al te snappen?
PLOP

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Je maakt een fout, oke dat is menselijk. Maar als dan wordt gevraagd om een feedbackformulier in te vulen dan heb je hier geen zin in. Dan kun je ook niet verwachten dat anderen hier een coulance in bieden!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
janjanjan123, welkom op het Vodafone Forum. We staan dergelijke valse beschuldigingen op het Forum niet toe. We faciliteren geen oplichting. Via het Forum kunnen we je gegevens er namelijk niet bijnemen en is het dus niet mogelijk om hier mensen het volledige verhaal te tonen. Het klopt dat we internetdiensten via ons netwerk faciliteren, maar dit gaat wel via strenge regels. Het topic zal binnenkort dan ook worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic