Alyssa

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummers wisselen

Hoi,
Ik wil graag schuiven met mijn telefoonnummer en ik weet niet zeker of het wel mogelijk is. Mijn situatie is als volgt: ik heb een prepaid van vodafone. Ik wil een prepaid houden van vodafone, en een abonnement afsluiten bij een andere provider. Bij deze nieuwe provider wil ik mijn vodafone nummer meenemen, en voor de vodafone prepaid een nieuw nummer. Makkelijk zat zou je denken; overstappen met nummerbehoud en een nieuwe simkaart van vodafone halen. Maar hier komt het: ik wil graag het beltegoed wat ik nu op mijn prepaid heb staan behouden. Het is best veel namelijk en ik vind het zonde om 'weg te gooien' als ik gewoon bij vodafone wil blijven bellen.

Wat ik dus eigenlijk moet hebben is: 1. het nummer van mijn prepaid sim over naar de nieuwe provider, en 2. een nieuw nummer voor mijn huidige vodafone prepaid sim. Is dit op de één of andere manier mogelijk?
(Ik ga er hierbij vanuit dat het beltegoed aan de simkaart is gekoppeld en dat een nieuw nummer op de oude simkaart ook betekent dat mijn beltegoed bewaard blijft)
5 Reacties 5
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Alyssa, dat is een heel creatieve oplossing die je daar hebt bedacht. Helaas is het niet mogelijk om beltegoed over te schrijven van het ene naar het andere nummer 😞
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Er zijn websites die prepaid tegoed (tegen een bepaalde vergoeding) uit betalen.

mogelijk is dit een oplossing?
Alyssa
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Worth a shot 😛 Jammer maar helaas
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Always a try worth, right ;-)?

Alyssa heb je nog eventuele andere vragen kun je deze altijd nog op het forum delen.

Nog een fijne dag verder.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic