Volgens mij heb je mijn info niet gelezen.
Ik zeg, als Vodafone van ons hier een melding krijgt dat een nummer niet klopt, dan kunnen ze bij Vodafone dit onderzoeken en mocht het dan een nummer zijn dat SPAM is of iets anders, dan gaan ze daar zeker iets mee doen. Hoe kan Vodafone er anders achter komen?
Mij heb je nooit horen zeggen dat je niets door moet geven aan Vodafone. Altijd doorgeven, daar is een
webpagina voor, en dan kunnen ze in onderzoek gaan. Ze hoeven geen onderzoek te doen naar ALLE nummers die je krijgt, maar naar nummers die jij binnen krijgt en niet kloppen. Zoals een nummer dat 1x overgaat en we melden het hier met elkaar, dan kan Vodafone zien dat het nummer meer keren voorkomt en kunnen ze er mee aan de slag. Of, wat ik al schreef, laat een bericht achter op de
webpagina van Vodafone en dan kunnen ze het zelf bekijken. Het opgeven van nummers kan nooit kwaad!
Zit jij erop te wachten dat vodafone al jouw belactiviteit (zowel zelf bellen als gebeld worden), gaat onderzoeken of het wel legitiem is? Als ik daarvoor een melding heb gemaakt bij Vodafone JA. Ik vraag ze dat toch om te doen, dan weet ik ook dat ze het nummer, dat ik ze heb gegeven, gaan controleren. Niet mijn belactiviteit, maar alleen het nummer wat ik ze opgeef. Zoals iedereen dat hier nu doet. Dit heeft niets met je belactiviteit te maken.
Niet aankomen met verhalen over familie, want dan weet je dat zelf ook wel. Als je een nummer krijgt die vreemd overkomt, en je hebt zelf al op google lopen zoeken, of je wilt het gewoon melden, dan kan dit hier op de community en/of bij Vodafone. No Problem!
Daarom blijf ik mensen het zeggen, gewoon doorgeven, dat is wat Vodafone je ook vraagt.
Uiteraard zijn nummer die jij binnen krijgt persoonlijk. Maar als Vodafone een nummer, zoals deze, binnen krijgt en ze kunnen het nummer traceren, door zelf te bellen of door een onderzoek te doen, en er achter komen dat dit nummers zijn die niet kloppen, dan zullen ze daar zeker iets aan doen. .....