Hi Energieboy,
Dank voor je bericht en suggestie.
Klopt ik wil hoe dan ook weg bij vodafone binnen de contractduur. En zoals ik in mijn eerste post al zei: 'Het betreft een Red Together abonnement waar ook een ander nummer aan gekoppeld is en die persoon moet ik ook eerst in gelegenheid stellen om te kunnen overstappen dus afkoop en directe beëindiging is nog geen optie.'
Wat je hier schrijft 'Nooit iets in de veronderstelling nemen, eerst afwachten tot Vodafone een uitspraak doet en dan pas gaan kijken naar een andere provider.' begrijp ik eerlijk gezegd niet. Ik heb geen vooronderstelling, ik wil gewoon sowieso naar het KPN netwerk in verband met bereik. Dat staat los van de kosten.
Het administratieve deel over de kosten, tsja daar ben ik nog over in gesprek alleen ik vind inmiddels 13 dagen geen reactie na een eerdere mondelinge toezegging hierover wel ingewikkeld.
Ik realiseer me ook dat ik dubbele kosten moet betalen of afkoop. Erg wrang voelt dit maar ik moet gewoon een werkend signaal thuis dus ik stap toch over.
Je uitleg over combi korting is mij bekend hoor ;-). Hierop ingaan leidt vrees ik alleen erg af van wat ik wil: weg bij vodafone met nummerbehoud, daar gaat het over en dat vodafone dat nu blokkeert ondanks dat ik de juiste stappen bij de portering heb doorlopen.
Ik sprak gisteren uiteindelijk na een poging tot bellen met de klantenservice een behulpzame medewerker die nu zelf hulp bij klachten (HBK) gaat benaderen in de hoop dat dit helpt en mij daar over terugbellen. Als ik hier een reactie op heb zal ik dat hier posten.
Groet!