pwt

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nummerportatie

Hallo, hoe kan het zijn dat als je twee BEN telefoon nummers (maandelijks opzegbaar) wilt behouden en wilt toevoegen als red extra er maar 1 nummer wordt toegevoegd en geactiveerd. BEN had deze nummers vrijgegeven en Vodafone had op beide nummers reeds via SMS laten weten dat ze per 09-09-2020 worden verwelkomd bij het Vodafone netwerk. Nu heb ik 1 kind bij Vodafone en 1 kind nog steeds bij BEN.

Ik heb telefonisch en via app contact gehad en ze zeggen dat ze inderdaad zien dat het porteren geactiveerd is maar dat de afronding tot 48uur kan duren? Ik heb er echter geen vertrouwen in of moet ik het nog afwachten?

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @pwt 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat de persoon je via de klantenservice heeft laten weten klopt. Je hoeft natuurlijk niet overal te vragen hoe het zit, zeker niet als iemand van Vodafone je er antwoord op heeft gegeven. 

Het duurt altijd 24 uur met omzetten. Dus je kan van de ochtend tot in de avond omgezet worden. Bij de ene gaat het sneller dan bij de ander. Dat gebeurd wel eens. En als er meerdere overzettingen zijn op één dag kan het soms iets langer duren. Onnodig om je zorgen te maken of er geen vertrouwen in te hebben. Even geduld hebben ??

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @pwt 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat de persoon je via de klantenservice heeft laten weten klopt. Je hoeft natuurlijk niet overal te vragen hoe het zit, zeker niet als iemand van Vodafone je er antwoord op heeft gegeven. 

Het duurt altijd 24 uur met omzetten. Dus je kan van de ochtend tot in de avond omgezet worden. Bij de ene gaat het sneller dan bij de ander. Dat gebeurd wel eens. En als er meerdere overzettingen zijn op één dag kan het soms iets langer duren. Onnodig om je zorgen te maken of er geen vertrouwen in te hebben. Even geduld hebben ??

pwt
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo @Energieboy dank voor je reactie, het is zo dat het omzetten op 09-09-2020 om 16:00 uur in gang is gezet. Voor twee nummers. 1 nummer doet het sinds 09-09-2020 vanaf 20:30-21:00 uur de andere nog niets. Ik zal dus wachten tot 11-09-2020 om 16:00 uur (totaal 48 uur) voordat ik weer contact opneem. 

 

pwt
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Energieboy Je hebt gelijk gehad het omzetten is zojuist voltooid. Ik had enige tijd geleden bij het bestellen de simkaarten al opgestuurd gekregen, dat was nog wel even een dingetje. Er was namelijk bij beide nummers een verkeerd simkaartnummer geactiveerd. Gelukkig kon dat vanavond met behulp van een vriendelijke chat medewerker snel opgelost worden. All Done! Nu kijken hoe dat Red Together bevalt. Bedankt

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Bedankt voor het melden en veel plezier met je abonnementen. ??

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic