b.y

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerportabiliteit, wanneer gaat mijn nummer over?

Het is een week geleden en ik heb me niet verteld wanneer ik de overdracht van nummerportabiliteit moet voltooien.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @b.y 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ik mis nog wat tekst en uitleg bij je bericht om precies te ontdekken wat je graag wilt weten. Heb je toevallig recent een abonnement bij Vodafone besteld met nummerbehoud? Zo ja, dan zeggen wij het abonnement bij je huidige provider op en ontvang je van ons een e-mail met daarin de datum dat wij je nummer overnemen. Bij nummerbehoud wordt rekening gehouden met de opzegtermijn bij je huidige provider. Op de bewuste datum ontvang je van ons een sms’je wanneer het nummerbehoud is afgerond. Op dat moment is het simkaartje van je huidige provider inactief en kun je de Vodafone simkaart in je toestel stoppen. 

Is dit wat je graag wilde weten of bedoel je met je bericht iets heel anders? Zo ja, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @b.y 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ik mis nog wat tekst en uitleg bij je bericht om precies te ontdekken wat je graag wilt weten. Heb je toevallig recent een abonnement bij Vodafone besteld met nummerbehoud? Zo ja, dan zeggen wij het abonnement bij je huidige provider op en ontvang je van ons een e-mail met daarin de datum dat wij je nummer overnemen. Bij nummerbehoud wordt rekening gehouden met de opzegtermijn bij je huidige provider. Op de bewuste datum ontvang je van ons een sms’je wanneer het nummerbehoud is afgerond. Op dat moment is het simkaartje van je huidige provider inactief en kun je de Vodafone simkaart in je toestel stoppen. 

Is dit wat je graag wilde weten of bedoel je met je bericht iets heel anders? Zo ja, dan hoor ik het graag! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas hebben we geen reactie mogen ontvangen. Ik heb het topic gesloten. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we dit graag @b.y!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic