Hallo,
Al jaren heb ik een prepaidnummer, welke ik in prepaid-telefoons worden gebruik. Nu heb ik sinds kort een andere telefoon, de Samsung S3. Deze was niet meer te verkrijgen in de vodafonewinkel, en werd door het personeel gelijk naar een andere winkel verwezen. Ik had het toestel wat ik graag wilde bij een andere winkel gekocht (Kijkshop), maar dat was geen Vodafone helaas. Op jullie facebookpagina heb ik gevraagd hoe of wat nu? Ik moest een nieuwe simkaart kopen voor 20 euro, want ik heb de telefoon niet bij jullie gekocht.. Wat raar.. Als mijn oude simkaart gewoon bij te knippen zou zijn, dan was het klaar. Maar goed, nu heb ik via jullie een Free Sim aangevraagd en gekregen, dank jullie! Maar nu wil ik dus mijn nummer laten overzetten van vodafone prepaid naar vodafone prepaid. Ik heb overal gezocht, maar het verst wat ik kwam was: Overstappen van een andere provider prepaid naar Vodafone prepaid.. Hoe is mijn oude nummer over te zetten op de nieuwe simkaart? De telefoon is simlock vrij.
Groetjes,
Ferdy.