anigten

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud

Ik probeer nu al een aantal weken mijn nummer vanaf KPN mee te nemen naar Vodafone.
Het formulier op de site werkt niet, telefonisch kan het niet, mijn papieren aanvraag die per post is gestuurd is verdwenen.....ik ben er een beetje moedeloos van.

Ik zou graag geholpen willen worden om mijn nummer om te zetten naar Vodafone zodat ik daar kan gaan bellen zoals ik gewend ben, want ik heb voor mijn gezinsleden ook nummers bij Vodafone. De moeite die ik moet doen is niet wat ik gewend ben van Vodafone en ik hoop dat ik middels dit berich iemand kan bewegen bij Vodafone deze portering op te pakken. De gegevens heb ik klaar liggen, kan het de beste Vodafone-medewerker zo doorgeven zodat het geregeld kan worden.

Liever vandaag dan morgen zou ik willen zeggen, ik had eigenlijk al klant bij Vodafone moeten zijn.

Alvast dank.
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Anigten,

Dat is inderdaad vervelend. Echter hier op het forum kunnen we alleen tips and tricks geven. Dit wordt gedaan voor forumleden door forumleden. Wij kunnen helaas niet in de systemen van Vodafone.
Ik raad je aan om het nog eens aan te vragen via de website. Mocht dat niet lukken dan dien je echt contact op te nemen met de klantenservice. Zie www.vodafone.nl/support/contact

Ik hoop voor je dat het lukt. Laat me even weten of het gelukt is?

Groetjes Stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Gesloten ivm dubbele inhoud.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic