Beste Vodafone,
ik denk dat ik jullie vandaag al 4x aan de telefoon heb gehad omdat ik er maar niet uit kom, iedere keer iemand anders aan de lijn krijg, en ik weer van de kast tot de muur word gestuurd.
ik heb een Prepaid bij jullie gekocht. het nummer hiervan is: ******
Het nummer wat ik graag wil behouden is: ******
ik wil graag van een Abonnement van KPN naar een prepaid bij Vodafone.
mijn klantnummer is: ******
postcode en huisnummer: ******
e-mail: ******
als ik mijn nummerbehoud via jullie website probeer te regelen, moet ik het nummer invullen wat ik wil behouden, dus dat doe ik. dan hoor ik een SMS te ontvangen. alleen doet mijn vorige Sim kaart het niet meer. heb wel bereik. maar ontvang geen SMS en kan ook niet bellen. dus kan ik niet mijn nummerbehoud regelen.
als ik jullie bel, zeggen jullie dat ik met KPN moet bellen, en zo is het ook andersom. KPN zegt dat ik jullie moet bellen.
kunnen jullie niet mijn nummerbehoud handmatig aanvragen ZONDER sms code via mijn oude nummer???
mijn Prepaid nummer is wel al geactiveerd vandaag, dit heb ik ook kunnen regelen via jullie via de telefoon. nu moet alleen nog het nummerbehoud. dit moet toch kunnen??
ik hoop spoedig bericht terug van u te ontvangen.
met vriendelijke groet,
Amy Baltus
Moderator edit: * privegegevens verwijderd