Vosje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud

Ik wil van mijn gewone vodafone abonnement overstappen naar simonly van vodafone. Als ik de simonly selecteerde wordt er automatisch een nieuwe sim meegestuurd. Hoe kan ik zorgen dat ik mijn nummer behoud of gebeurd dit automatisch?
Gr vosje
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Allereerst welkom op het forum!
Als je mag verlengen en je gaat voor een sim only dan behoud je het nummer wat je al hebt. Bij elke verlenging wordt een nieuwe simkaart mee gestuurd. Mocht je de simkaart willen activeren dan kun je dit doen via de klantenservice. Zij kunnen hem dan op het nummer activeren. Zorg er dan wel voor dat je een klantnummer bij de hand hebt. Heb je hem niet nodig dan bewaar je hem gewoon. Mocht je oude simkaart defect gaan dan heb je altijd een nieuwe 😉

Bekijk in context

2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Allereerst welkom op het forum!
Als je mag verlengen en je gaat voor een sim only dan behoud je het nummer wat je al hebt. Bij elke verlenging wordt een nieuwe simkaart mee gestuurd. Mocht je de simkaart willen activeren dan kun je dit doen via de klantenservice. Zij kunnen hem dan op het nummer activeren. Zorg er dan wel voor dat je een klantnummer bij de hand hebt. Heb je hem niet nodig dan bewaar je hem gewoon. Mocht je oude simkaart defect gaan dan heb je altijd een nieuwe 😉

Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic