Opgelost! Ga naar oplossing.
Windstorm schreef:Hi Windstorm,
Probeer nummerbehoud aan te vragen van Prepaid naar Prepaid via: https://www.vodafone.nl/support/algemeen/nummerbehoud/prepaid-naar-prepaid.shtml
Echter wordt er bij het verzenden van het formulier gemeld dat het huidige simkaartnummer niet correct is. Krijg steevast de melding: Dit veld is niet correct
Zowel bij een nummer vanaf hollandsnieuwe en KPN is dit het geval. Simkaartnummers zijn 100% juist, meerdere malen gecontroleerd.
harmgooren schreef:Hi Harm,
Het duurde uiteindelijk precies 14 dagen (ik had gehoopt dat het in 7 zou kunnen) maar het is gelukt! Wel even opletten dat je je bij MyVodafone weer opnieuw moet aanmelden met het nieuwe (dus je oude) nummer.
Ik hoop wél dat de website inderdaad verbeterd wordt zodat iedereen gewoon haar/zijn normale simkaartnummer in kan vullen en geen trucjes hoeft uit te halen zoals ik nu heb moeten doen (door met nullen aan te vullen zodat het totaal aantal cijfers op 13 komt)!!!! Maar dank voor de hulp, ik ben blij dat het gelukt is!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.