Xxmichelldexd

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud vervroegen

Ik heb gister bij Vodafone een abonnement besteld. Mijn nummer wordt pas over gezet op 28 juni. Ik vind dit veelste laat. Kan ik hier wat aan doen?

Groetjes
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Xxmichelldexd
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik ga er vanuit dat je vanaf een andere provider komt?
Dan loopt je abonnement daar nog tot 28 juni en dan moet je die eerst uitzitten. Wil je dit niet dan moet je contact opnemen met je huidige provider om je abonnement af te kopen en dan Vodafone bellen om te melden dat je eerder over wenst te stappen. Wil je dit niet dan zal je gewoon moeten wachten tot je contract bij je huidige provider is afgelopen en dan pas kan je overstappen.

Je weet toch wel dat je nu al je telefoon en SIMkaart krijgt van Vodafone (als je met toestel hebt genomen). Dan kan je zo ie zo al je huidige kaartje in je nieuwe toestel stoppen en daar van genieten en op 28 juni het kaartje van Vodafone erin en daar verder.

Maar goed, wil je dit niet, dan echt even contact leggen met je huidige provider om je abonnement af te kopen voor de resterende maanden en dan de klantenservice van Vodafone bellen om door te geven dat het eerder al kan.

Succes en laat nog even weten wat je gaat doet.
Fijn weekend!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Xxmichelldexd
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik ga er vanuit dat je vanaf een andere provider komt?
Dan loopt je abonnement daar nog tot 28 juni en dan moet je die eerst uitzitten. Wil je dit niet dan moet je contact opnemen met je huidige provider om je abonnement af te kopen en dan Vodafone bellen om te melden dat je eerder over wenst te stappen. Wil je dit niet dan zal je gewoon moeten wachten tot je contract bij je huidige provider is afgelopen en dan pas kan je overstappen.

Je weet toch wel dat je nu al je telefoon en SIMkaart krijgt van Vodafone (als je met toestel hebt genomen). Dan kan je zo ie zo al je huidige kaartje in je nieuwe toestel stoppen en daar van genieten en op 28 juni het kaartje van Vodafone erin en daar verder.

Maar goed, wil je dit niet, dan echt even contact leggen met je huidige provider om je abonnement af te kopen voor de resterende maanden en dan de klantenservice van Vodafone bellen om door te geven dat het eerder al kan.

Succes en laat nog even weten wat je gaat doet.
Fijn weekend!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Let even op dat je alleen de toestemming moet hebben, dat je eerder weg mag. Het daadwerkelijk eerder stopzetten, doen wij. Vraag dit niet zelf aan, anders is dit niet mogelijk.
Wel kan het zijn dat je bij je oude provider hier een boete voor krijgt of alle resterende abonnementskosten etc. in een keer moet betalen.
Zodra je goedkeuring hebt, mag je contact opnemen met mijn collega's via 1201. Zij kunnen dan aanvragen of het eerder mag.
Laat je weten of het gelukt is Xxmichelldexd?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
We ontvangen graag nog een update van jou Xxmichelldexd Mochten we niks meer van je horen, wordt dit topic gesloten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic