Hallo,
Ik probeer het hier maar even want de chat werkt niet en ook als ik probeer in te loggen in de app krijg ik een foutmelding.
Ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij Vodafone en daarbij nummerbehoud aangevraagd. Ik kreeg een berichtje dat het nummer gisteren overgezet zou worden maar dat is niet gebeurd.
Wat kan ik hieraan doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Kees_H, welkom hier!
Wat leuk dat je een abonnement bij Vodafone hebt besteld. Ik zie dat de bestelling i.c.m. nummerbehoud is ingevoerd op 11 november. Met nummerbehoud houden we rekening met de opzegtermijn van 30 dagen bij je huidige provider. Als ik de portering controleer, dan staat de geplande porteerdatum op 13 december 2023.
Je nieuwe toestel bij deze bestelling is al bezorgd, maar het is dus nog even wachten totdat je abonnement zelf ingaat bij Vodafone.
Hi @Kees_H, welkom hier!
Wat leuk dat je een abonnement bij Vodafone hebt besteld. Ik zie dat de bestelling i.c.m. nummerbehoud is ingevoerd op 11 november. Met nummerbehoud houden we rekening met de opzegtermijn van 30 dagen bij je huidige provider. Als ik de portering controleer, dan staat de geplande porteerdatum op 13 december 2023.
Je nieuwe toestel bij deze bestelling is al bezorgd, maar het is dus nog even wachten totdat je abonnement zelf ingaat bij Vodafone.
Ah oké, bedankt Cecilia.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.