MandyvanDrunick

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud van vodafone prepaid naar vodafone abbonement

Hallo,
 
Ik heb vandaag een abonnement besteld en ben nu bezig met het formulier voor nummerbehoud aan het invullen.
Nu geeft het forumulier aan dat ik een klantnummer moet invullen, maar ik heb geen facturen van vodafone gehad en ook nooit een klantnummer gekregen bij een van de vodafonewinkels na aankoop van mijn huidige simkaart. Hoe kan ik dan alsnog nummerbehoud aanvragen?
 
Mvg
 
Mandy
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi MandyvanDrunick,

Als je overstapt van Vodafone Prepaid naar Vodafone Abonnement moet je nummerbehoud aanvragen op het moment dat je het abonnement afsluit (van te voren dus en niet achteraf). Bij het gedeelte waar je nummerbehoud kunt aangeven krijg je een aantal invoervelden. Ik heb ze even op een rijtje gezet:

Huidig mobiel nummer:*
Huidig simkaartnummer:*
Contract- of klantnummer:
Huidige serviceaanbieder:*
Huidige netwerkaanbieder:*

Soort abonnement:*
Dit is een abonnement
Dit is een prepaid-aansluiting

Bij de vraag Contract- of klantnummer staat geen sterretje (*). Dit betekent dat je dit veld niet verplicht hoeft in te vullen. In jouw situatie kun je dit ook niet invullen omdat je geen klantnummer hebt. Je kunt de overige velden invullen en vervolgens aangeven dat het een prepaid-aansluiting betreft.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Als het goed is zal je dan alsnog een bevestiging voor je abonnement krijgen, waarin het klantnummer staat. Dit kun je dan gebruiken om de portering aan te vragen.
 
Bel anders even met de klantenservice, de collega's daar moeten je het klantnummer ook kunnen geven.
MandyvanDrunick
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik denk dat ik het snap, ik wou nummerbehoud tijden abonnement aanvraag doen. Maar ik kan dus beter wachten tot ik mijn bestelling ontvangen heb en dan nummerbehoud aanvragen?
 
Mvg
 
Mandy
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi MandyvanDrunick,

Als je overstapt van Vodafone Prepaid naar Vodafone Abonnement moet je nummerbehoud aanvragen op het moment dat je het abonnement afsluit (van te voren dus en niet achteraf). Bij het gedeelte waar je nummerbehoud kunt aangeven krijg je een aantal invoervelden. Ik heb ze even op een rijtje gezet:

Huidig mobiel nummer:*
Huidig simkaartnummer:*
Contract- of klantnummer:
Huidige serviceaanbieder:*
Huidige netwerkaanbieder:*

Soort abonnement:*
Dit is een abonnement
Dit is een prepaid-aansluiting

Bij de vraag Contract- of klantnummer staat geen sterretje (*). Dit betekent dat je dit veld niet verplicht hoeft in te vullen. In jouw situatie kun je dit ook niet invullen omdat je geen klantnummer hebt. Je kunt de overige velden invullen en vervolgens aangeven dat het een prepaid-aansluiting betreft.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic