Stephanovic18

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud van prepaid (ouderwetse simkaart) naar prepaid (mini-simkaart) wat moet ik doen?

Ik heb vandaag een nieuwe telefoon gekocht, omdat mijn oude er mee is opgehouden. In het nieuwe toestel moet alleen een mini-simkaart. Mijn oude simkaart past dus niet. Ik wil mijn nummer behouden. (op het moment gebruik ik een oud simpel mobieltje). In de winkel waar ik mijn nieuwe toestel heb gekocht werd mij gezegd dat als ik mijn nummer wou behouden dat het simkaartje moest bijgeknipt worden, maar dat hierbij het risico was dat het kaartje eventueel niet meer zou kunnen werken. Nu heb ik gelezen op deze site in forumposts dat het wel mogelijk is om mijn nummer te behouden, maar het is mij niet duidelijk wat ik moet doen. Daarnaast is het voor mij op het moment niet mogelijk het risico te lopen dat ik één of meerdere dagen niet bereikbaar ben op mijn telefoonnummer.

Ik wil dus mijn nummer behouden om van een ouderwets simkaartje naar een mini-simkaartje te gaan.
Wat moet ik nu doen?
1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @Stephanovic18
Dat is inderdaad mogelijk. Als je op onze website in het zoekveld "nummerbehoud" invult, dan wijst het zich allemaal vanzelf:D

Gr Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic