Marthe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud van ander abonnement naar prepaid: klantnummer wordt niet geaccepteerd

Beste Vodafone,
Ik wil graag nummerbehoud aanvragen voor mijn Vodafone prepaid. Mijn huidige nummer is van een Tele2 abonnement. Er staat boven het formulier: Vul onderstaand formulier in om het mobiele nummer van je abonnement bij Vodafone of een andere aanbieder mee te nemen als je overstapt naar Vodafone Prepaid. Vervolgens wordt er gevraagd om een klantnummer. Mijn klantnummer van Tele2 is *moderator edit: klantnummer verwijderd, het is volgens de huisregels niet toegestaan persoonlijke informatie zoals klantnummers te vermelden.* . Als ik dit invul, krijg ik de melding: Het klantnummer begint met een 3, 5, 7 of 8.
Wat gaat er fout bij het aanvragen van het nummerbehoud?
Met vriendelijke groet,
Marthe Uitterhoeve
7 Reacties 7
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Marthe, welkom op het Vodafone Forum! Het kan zijn dat er door Tele2 tegenwoordig andere klantnummers gebruikt worden waar we nog niet van op de hoogte zijn. Neem in ieder geval contact op met onze klantenservice. Dan kan dit worden gemeld bij de technische afdeling. Zo kan het formulier indien nodig worden aangepast en kan er worden gekeken hoe de aanvraag alsnog kan worden ingezet.
Anonymous
Niet van toepassing
Is het nog gelukt met de tip van ?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Caro89

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem, alleen dan vanaf hollandsnieuwe. Ik heb de klantenservice gebeld en daar werd aangegeven dat ik even met hollandsnieuwe moet twitteren om te vragen wat mijn klantnummer is. Ik gaf toen aan dat ik mijn klantnummer wel weet, want staat op mijn rekeningen, maar dat hij begint met een 1 en niet met een 3, 5, 7 of 8. De vrouw aan de telefoon gaf aan dat dit absoluut niet mogelijk is en dat ik dus echt met hollandsnieuwe contact op moet nemen. Maar dat heeft dus geen zin, want op mijn rekeningen staat gewoon 'klantnummer: 1xxxxxxxx'. Mijn abonnement bij HN Is bijna 2 jaar oud dus het is ook niet zo dat het heel recent is dat zij klantnummers met dit eerste cijfer gebruiken.

Kunnen jullie mij verder helpen? Mijn HN abonnement loopt 5-9-16 af dus ik wil het nummerbehoud echt zsm regelen..
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Caro89, welkom op het Forum! Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Dan kan dit worden gemeld bij de technische afdeling. Zo kan het formulier indien nodig worden aangepast en kan er worden gekeken hoe de aanvraag alsnog kan worden ingezet.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
Geen reacties meer. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic