Nikilauda

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud van Rabomobiel niet mogelijk

Ik heb een Vodafone prepaid kaart gekocht, ermee gebeld en me geregistreerd op my-vodafone en dit forum. Ook nummerbehoud aangevraagd, maar dit lukt niet. Zowel in de winkel (Eindhoven centrum, twee keer bezocht...), via de klantenservice als via de site lukt het niet. Hoe moeilijk kan nummerbehoud zijn?

Ik heb een werkende SIM-kaart van Rabomobiel (op het KPN netwerk) en dat nummer wil ik overzetten naar de Vodafone prepaid kaart.

Wie kent de oplossing? De winkel doet niets, behalve je doorsturen naar de site en klantenservice. Ik ga toch niet voor niets naar de winkel, waarom regelen ze het daar niet??? De klantenservice zegt : probeer het over een tijdje nog maar eens.... En dan weer in de wachtrij zeker? De site geeft alleen maar foutmeldingen.

Ben nu ten einde raad. Toch maar geen Vodafone dan? Had juist Vodafone You gekozen vanwege de geldigheid van de bundel in meerdere europese landen (ben namelijk vaak in Belgie en Frankrijk).
2 Reacties 2
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Nikilauda, ik zie dat er nog niemand op je bericht gereageerd heeft. Het komt helaas wel eens voor dat het via de website niet lukt. Dit kan verschillende oorzaken hebben, maar ik durf zo 1,2,3 niet te zeggen waar het bij jou aan ligt. Omdat we via het Forum geen klantgegevens in kunnen zien wil ik je vragen even een bericht te sturen op Facebook/Twitter of nog een keer te bellen met de klantenservice. Zij kunnen dan handmatig een aanvraag voor nummerbehoud te doen.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic