Sten1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud stopzetten

Dag community,

 

Twee jaar heb ik Vodafone red Unlimited gebruikt en 3 maanden voor mijn 2-jarige contract eindigde heb ik een nieuw contract getekend voor 2 jaar, maar kreeg er geen bevestiging van, kon het ook nergens meer terug vinden. 

 

Zo'n drie weken terug heb ik een 2-jarig abonnement afgesloten bij een andere provider met nummerbehoud die in een paar weken ingaat. Simkaart nog niet geactiveerd.

 

Nu zag ik dus dat mijn nieuwe 2-jarige Vodafone abonnement toch in is gegaan. Mijn vrees is dus, als het nummer hiervan overgezet wordt, moet ik dan de resterende 23 maanden van dit contract in eenmaal betalen omdat het dan praktisch geannuleerd wordt?


Het liefst zou ik in deze situatie verder gaan met Vodafone, dus dat het andere-provider abonnement en het nummer overzetten stop wordt gezet . Enig idee of dit kan? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Sten1 
Oh jee, dat gaat langs elkaar heen. Neem contact op met je nieuwe provider en geef daar aan dat je graag wil stoppen met je nieuwe abonnement. Hopen dat je nog binnen de 14 dagen bedenktijd bent, dan is dat wel te regelen en blijf je bij Vodafone. 

Als het goed is dan zal Vodafone geen goedkeuring geven om je nummer over te zetten maar of ze dan zeggen dat het wel kan en je dan een afkoopregeling geven, dat weet ik niet. Het beste is om eerst maar contact met je nieuwe provider op te nemen en te vragen of die het kan stoppen. En neem even contact op met Vodafone, zie ook deze info op de websiteHeb je nummerbehoud bij ons aangevraagd en wil je dat stopzetten? Neem dan contact met ons op. Dat kan op 0800-0560.

Als je weggaat bij ons en je wilt de aanvraag voor nummerbehoud stoppen, dan neem je contact op met je nieuwe aanbieder.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Sten1 
Oh jee, dat gaat langs elkaar heen. Neem contact op met je nieuwe provider en geef daar aan dat je graag wil stoppen met je nieuwe abonnement. Hopen dat je nog binnen de 14 dagen bedenktijd bent, dan is dat wel te regelen en blijf je bij Vodafone. 

Als het goed is dan zal Vodafone geen goedkeuring geven om je nummer over te zetten maar of ze dan zeggen dat het wel kan en je dan een afkoopregeling geven, dat weet ik niet. Het beste is om eerst maar contact met je nieuwe provider op te nemen en te vragen of die het kan stoppen. En neem even contact op met Vodafone, zie ook deze info op de websiteHeb je nummerbehoud bij ons aangevraagd en wil je dat stopzetten? Neem dan contact met ons op. Dat kan op 0800-0560.

Als je weggaat bij ons en je wilt de aanvraag voor nummerbehoud stoppen, dan neem je contact op met je nieuwe aanbieder.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Sten1, goedemorgen en welkom hier!

Ik zie dat je het advies van @Energieboy niet in de wind hebt geslagen. Als ik de nummerportering opzoek, dan zie ik dat deze is gecancelled 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic