Hoi
@Mike19855 ,
Ow jammer om te lezen dat je bij ons weg gaat.
Met nummerbehoud zit het zo:
- Wij krijgen een aanvraag van je nieuwe provider
- Deze aanvraag bevat een gewenste overstapdatum (door jou doorgegeven aan je nieuwe provider?)
- Wij keuren deze goed en per die datum gaat het nummer over
- Als je op die datum nog een contract bij ons hebt, worden de resterende kosten in rekening gebracht op je eindafrekening
Als je dit wil voorkomen is het zaak dat je nummerbehoud aanvraagt voor de eerst mogelijke datum, dat je contractvrij bent. In jouw geval zou dat dus 21-8 zijn. Dan heb je geen dubbele kosten. Je kunt bij je nieuwe provider vragen of zij het lopende verzoek in willen trekken. Zij kunnen dan een nieuw verzoek indienen met de correcte datum. Wij mogen aan de aanvraag geen veranderingen doorvoeren. Succes en groetjes, Per
PS
Je geeft aan dat je de reden van je overstap niet prijs wil geven. Dat staat je uiteraard vrij. Wellicht is er iets wat wij nog voor je kunnen doen om eventuele onvrede weg te nemen. In dat geval hoor ik het graag van je
😉 Het forum is dan niet het geschikte medium. Je zou via Twitter, Facebook of onze 24/7 chat contact op kunnen nemen. Als dat geen optie voor je is dan wil je graag bedanken voor de tijd die je klant was bij ons!