Boudewijndv

Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nummerbehoud - nummer nog niet actief.

Jullie geven dit aan bij nummerbehoud.

Tip: neem de dag van overstap de simkaart van je huidige provider én die van Vodafone mee. Zodra de simkaart van je huidige provider niet meer werkt, plaats je de Vodafone simkaart in je toestel. Je maakt nu automatisch gebruik van je nieuwe abonnement en je nummer is behouden.

Maar ik heb nu al een tijdje dat met jullie simkaart ik geen service heb. Aangezien ik dat ook al niet meer heb van de oude provider, ben ik dus niet meer bereikbaar, kan dat eigenlijk op dit moment niet gebruiken.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Boudewijndv
topicstarter
Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Alles is al voor elkaar.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Boudewijndv 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit mag duidelijk niet de bedoeling zijn. Wat als tip staat zou gewoon moeten kloppen en niet dat je nu helemaal niet bereikbaar bent, dat is vreemd. 

Ik kan je er niet mee helpen maar iemand van Vodafone wel. Vul bij je profielinstellingen alle gegevens in en dan kan iemand van Vodafone direct met je mee kijken en je hier straks antwoord op geven. Heb even geduld, vul alles in, en dan komt het zeker wel goed. Succes! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Goedemorgen @Boudewijndv 

Hé, dat is wel heel apart! Normaal gesproken werkt het namelijk direct als je via de simkaart van je vorige provider geen service meer hebt. Je bent nu helemaal niet meer bereikbaar en dat is natuurlijk super onhandig! Als ik je mobiele nummer vanuit je profiel controleer, dan is deze wel actief. Ik duik hier dan ook graag dieper voor je in. Wil je in je profiel ook het simkaartnummer vermelden? Je mag deze wel noteren bij de vraag wat je Ziggo klantnummer is. Dan ga ik hier mee aan de slag 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Boudewijndv 

Ik had geen seintje gekregen dat je het simkaartnummer hebt vermeld in je profiel. Toevallig kom ik dit topic nu weer tegen en ik ben benieuwd of het probleem nog steeds aan de orde van de dag is. Zo ja, dan ga ik hier direct mee aan de slag. Ik hoor dan ook graag van je. 

Boudewijndv
topicstarter
Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Alles is al voor elkaar.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic