Fatiha22

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud niet goed gegaan, niet bereikbaar!

Goedenavond,

 

Op 17-01-2024 van Odido naar Vodafone overgestapt met nummerbehoud. Sindsdien kan ik niet gebeld worden door andere providers. Al ruim een maand hier mee bezig, ik word van het kastje naar de muur gestuurd, beloftes gedaan die na worden tekomen.

 

Waarom is er niemand die mij kan helpen? een vodafone medewerker heeft me belooft dat vandaag alles opgelost zou zijn, maar dat is het tot op heden niet!!

 

Ik ben nu echt boos!

 

1. inmiddels 3 nieuwe simkaarten gehad, niet geholpen.

2. Telefoon op een andere netwerk zetten en weer terug naar vodafone, heeft niet geholpen

3. meerdere malen telefoon aan en uit gezet. Helpt ook niet.

 

kom op vodafone, er moet toch intern iemand zijn die het wel weet?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Fatiha22 
Super sorry dat je nog steeds niet bereikbaar bent en zowel het opnieuw opstarten van je telefoon als de netwerkwissel niets heeft uitgehaald. Ik ben om die reden opnieuw op onderzoek uitgegaan. Zoals ik in mijn eerdere bericht aangaf heb ik de desbetreffende afdeling benaderd aangezien jouw case al een tijdje openstond. Zij hebben de oorzaak gevonden, namelijk in de backend staat iets niet correct waardoor jij nu na de nummerportering niet bereikbaar bent via Vodafone. De betreffende collega van deze afdeling heeft hier een intern ticket voor aangemaakt, welke is opgepakt. 

Normaliter zou je dus bereikbaar moeten zijn, aangezien het interne ticket is opgepakt. Dit is niet het geval en de reden waarom heb ik kunnen achterhalen. Met het schaamrood op mijn kaken moet ik je vertellen dat het ticket is aangemaakt, maar dat er een tikfout is gemaakt in jouw mobiele nummer. Het ticket is dus wel verwerkt, maar in dit geval niet voor het correcte mobiele nummer, jouw nummer. Mijn excuses hiervoor. Uiteraard is er wel zojuist een nieuw ticket ingeschoten! De verwerkingstijd hiervan is opnieuw 1 tot 2 werkdagen, waardoor ik hoop dat je voor het weekend weer bereikbaar bent. 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Fatiha22, goedemorgen en welkom hier!

Logisch dat je boos bent, want na de overstap (met nummerbehoud) ben je al enige tijd niet bereikbaar. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zag dat er al een case was aangemaakt naar de betreffende afdeling om dit op te lossen. Doordat deze case al even openstaat heb ik de desbetreffende afdeling voor jou benaderd om te kijken wat er nu precies misgaat en of ze jouw case wellicht met voorrang kunnen oppakken. Ze hebben de oorzaak kunnen achterhalen en hiervoor zijn zojuist de juiste acties uitgezet. Naar verwachting is het probleem morgen opgelost 🙂

Fatiha22
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen,


Dankuwel voor uw bericht. 

Ik had weer even hoop, en heb bewust 1 dag gewacht met een reageren op uw bericht. Maar ben tot op heden nog steeds niet bereikbaar?? 

- mobiel inmiddels aan- uit gezet. 

graag hoor ik spoedig van u!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Fatiha22, goedemorgen!

Ik ben direct even mee gaan kijken en zie dat de uitgezette acties inmiddels wel zijn verwerkt. Hetgeen wat foutief stond op de achtergrond, staat nu correct. Wel zie ik dat de laatste aanmelding op het netwerk 25 januari was. Zou je eens opnieuw een netwerkwissel willen uitvoeren? 🙂

Fatiha22
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen,

 

Zojuist netwerk wissel uitgevoerd. Ik moet wel aangeven dat bij de wissel er geen bereik is. ( als ik KPN bijv selecteer) 

 

Helaas nog steeds niet bereikbaar!. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Fatiha22 
Super sorry dat je nog steeds niet bereikbaar bent en zowel het opnieuw opstarten van je telefoon als de netwerkwissel niets heeft uitgehaald. Ik ben om die reden opnieuw op onderzoek uitgegaan. Zoals ik in mijn eerdere bericht aangaf heb ik de desbetreffende afdeling benaderd aangezien jouw case al een tijdje openstond. Zij hebben de oorzaak gevonden, namelijk in de backend staat iets niet correct waardoor jij nu na de nummerportering niet bereikbaar bent via Vodafone. De betreffende collega van deze afdeling heeft hier een intern ticket voor aangemaakt, welke is opgepakt. 

Normaliter zou je dus bereikbaar moeten zijn, aangezien het interne ticket is opgepakt. Dit is niet het geval en de reden waarom heb ik kunnen achterhalen. Met het schaamrood op mijn kaken moet ik je vertellen dat het ticket is aangemaakt, maar dat er een tikfout is gemaakt in jouw mobiele nummer. Het ticket is dus wel verwerkt, maar in dit geval niet voor het correcte mobiele nummer, jouw nummer. Mijn excuses hiervoor. Uiteraard is er wel zojuist een nieuw ticket ingeschoten! De verwerkingstijd hiervan is opnieuw 1 tot 2 werkdagen, waardoor ik hoop dat je voor het weekend weer bereikbaar bent. 

Fatiha22
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen Cecilia,

 

Inmiddels zijn er ruim 2 werkdagen verstreken, en nog steeds ben ik onbereikbaar! 
- telefoon heb ik inmiddels aan- uit gezet

 

Heeft niet geholpen!

Hoe kan een simpele overstapping nou voor zoveel problemen zorgen? Dit is toch onacceptabel ruim een maand ben ik onbereikbaar!!

 

graag hoor ik zo spoedig van jullie!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Fatiha22 
Na je berichtje zag ik dat het ticket nog in behandeling was. Ik heb even intern aan wat mouwtjes getrokken en het ticket is zojuist met spoed verwerkt. Wil je eens testen of je nu bereikbaar bent? 🙂

Fatiha22
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedenavond,

 

Eindelijk iemand die weet hoe de hazen lopen! Ik ben weer bereikbaar hoor!

Met de afdeling Product en diensten is mijn beloofd ( uw collega Medow) dat ik een compensatievergoeding zou krijgen geheel over januari en februari tot het moment dat ik weer bereikbaar ben. 

Nu geeft ze aan dat ze dit niet waar kan maken, en 20 euro kan vergoeden? Dit vind ik klachtwaardig, aangezien ze meerdere beloftes heeft gedaan ( zie gespreksverslagen mijn dossier) en niet waar heeft gemaakt. 

 

Kunt u nog iets voor mij hierin betekenen? En anders hoor ik graag naar welke emailadres ik mijn klachtbrief kan versturen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Fatiha22 
Ik ben super blij dat je weer bereikbaar bent en je in ieder geval wel een positiever gevoel hebt overgehouden aan de Community hier! Voor de periode 17 januari t/m 29 februari zie ik dat er op de factuur € 37,10 aan abonnementskosten staan. Het overige bedrag van € 59,36 heeft betrekking op de toestellening. Nu is er recent al wel een bedrag van € 20 vergoed. Deze creditfactuur zie ik ook terug in jouw My Vodafone account. Ik kan mij dus voorstellen dat mijn collega om die reden het resterende bedrag van € 17,10 (afgerond naar € 20) wilde vergoeden. 

Nu verdient deze situatie natuurlijk niet de schoonheidsprijs. Mijn voorstel zou dan ook zijn om de abonnementskosten van € 37,10 te vergoeden en dat we de eerdere vergoeding van € 20,- dan zien als 'coulancevergoeding'. Hoe sta jij hier tegenover? Ik zie je berichtje graag tegemoet zodat ik het in orde kan maken.

Fatiha22
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen Cecilia,

 

Dat is prima. graag zie ik de verrekening tegemoet.

 

groeten,

Fatiha

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Bij deze in orde gemaakt @Fatiha22. De creditfactuur zie je zo terug in My Vodafone en het bedrag wordt verminderd met de komende factuur/facturen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic