Ik heb ruimschoots van tevoren door Vodafone mijn abonnement laten opzeggen bij Tele2z Mijn abonnement verliep op 5 maart en begin februari is mijn abonnement door Vodafone opgezegd. Ik heb hier een bevestiging van gehad. Vanaf maart zou ik voor een aantal maanden in het buitenland zitten dus ik was blij dat op dat moment mijn abonnement afliep. Ik heb daarom voor de zekerheid toch nog een keer Tele2 gebeld, je weet hoe dat soms kan gaan bij Tele2, dus ik wilde 100% zeker zijn van mijn opzegging. Zij hebben mij vervolgens bevestigd: ja mevrouw uw abonnement is per 6 maart beëindigd.
Nou nu blijkt: het abonnement is nog actief! Ik heb nu ook weer contact gehad met een live chat/support medewerker die mij te woord stond en zei dat ze inderdaad een notitie in het systeem zag van dat ik had gebeld en uitleg had gekregen. Een daadwerkelijk afmelding kon ze NIET terugvinden. Ik vroeg haar mij te helpen maar ze kon verder niks doen. Net via het Tele2 forum contact gehad met een medewerker die mij vertelde dat mijn nummerbehoud is geannuleerd.
Zowel mijn vriendin als ik hebben een Vodafone simkaart genomen, deze opgewaardeerd en nu zit ik blijkbaar nog steeds bij Tele2 aan een duur abonnement vast?
Ik heb juist gekozen voor Vodafone omdat iedereen er ‘laaiend’ over was. Mijn eerste ervaring is dat dus niet...
Ik wil duidelijkheid, graag contact.