Corrymobiel

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud kan pas weer na 9 maanden?

Ik ben al geruime tijd bezig om van Ziggo mobiel weer over te stappen naar Vodafone. Ik heb Vodafone in mei 2015 verlaten. Er wordt gezegd dat terug overstappen naar Vodafone niet kan binnen 9 maanden. Ik ben hier al vanaf juli mee bezig en heb door dit alles de aanbieding cash back actie van Samsung misgelopen. Op mijn e-mails ontvang ik geen reacties en verder schijnt niemand bij Vodafone precies te weten hoe het zit want ik krijg steeds een ander antwoord.
9 Reacties 9
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Corrymobiel via het forum kunnen we helaas niet nakijken of je over kunt stappen of niet. Neem hiervoor toch even contact op met de klantenservice.
Corrymobiel
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je antwoord. Maar ik heb alle afdelingen al aan de telefoon gehad, ook de klantenservice meerdere keren, niemand heeft de oplossing.
Dekdu

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe krijg jij tegenwoordig nog iemand aan de telefoon Corry? Ik krijg alleen maar "al onze medewerkers zijn in gesprek", tot ik het uiteindelijk maar opgeef. Gisteren nog meer dan een uur gewacht, toen had ik helaas geen tijd meer en heb het wederom opgegeven. Binnenkort ook mijn laatste abonnement maar naar KPN overbrengen, dan ben ik na bijna 17 jaar klant te zijn geweest echt weg ...
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
HoI ,

Wat balen dat dit je is overkomen! Bel je op de iets rustigere tijden? Vooralsnog lukt het mij gewoon om de telefonische klantenservice te bereiken en dat erg snel.

Vreemd dat het bij jou niet lukt.
Anonymous
Niet van toepassing
Welk nummer heb je ingetoetst (1200 /1201 etc) voor de klantenservice? Het kan natuurlijk wel op bepaalde afdelingen drukker zijn dan op de andere.
Corrymobiel
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inderdaad je hebt een lange adem nodig! Ik zet mijn telefoon op de speaker en ga in tussen wat anders doen. Waar ik woon is alleen het bereik van Vodafone daarom, anders was ik allang overgestapt naar een andere provider.
Ik vind het gewoon te belabberd voor woorden, bij mij reageren ze nergens meer op, ik kreeg nog wel een mailtje met het verzoek een enquete in te vullen, nou al geef je allemaal nullen, ook dan geen reactie! Als je bij KPN goed bereik heb zeg ik doen.
grt. Corry
Corrymobiel
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jammer dat je niet op mijn klacht ingaat: negen maanden wachten voor overname nummerbehoud.

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien dit via het forum niet kan worden opgelost voldoet dit topic niet aan de huisregels. Ik zal het topic nu dan ook sluiten. Je bent uiteraard welkom om berichten te plaatsen die wel aan de huisregels voldoen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic