Een raar probleem, voor het eerst dat ik dit meemaak.
Ik heb halverwege maart een bestelling gedaan voor Red Super (Sim Only) abbonement met nummerbehoud. Nummer wat ik nu heb zit bij Simpel en 1 maand opzegtermijn.
NB: bij Simpel destijds een nieuwe simkaart aangevraagd (ivm nanosim) en de nieuwste simkaart nummer ingevuld. Ik ben ruime tijd verder en ik krijg telkens SMS bericht dat gegevens niet kloppen. Zowel van de eerste keer als de tweede keer kloppen de gegevens (dwz ingevulde mobiele nummer en simkaart nummer) De code die ik kreeg kwam gewoon binnen via SMS.
DUS... nu zit ik dan met dit onzinnige probleem. Juiste gegevens invullen voor 3e keer invullen? Ik twijfel dat dat gaat helpen en dan ben ik weer een maandje verder. Eind mei zou ik met Vodafone aan de slag willen.
Of daar gaat iets bij Vodafone mis of bij Simpel, maar aan mij ligt het niet. Ik heb geen idee, oplossing voor mij zou gewoon alles annuleren eerlijk gezegd.
.