Ik kan mijn probleem niet vinden dus ook het antwoord niet. Nu probeer ik het zo. Wilt u zo vriendelijk zijn mij niet te verwijzen naar de klantenservice want ik zit in het buitenland en dat gaat me kapitalen kosten. Bovendien heb ik al vaak naar de klantenservcie gebeld en is mijn probleem niet opgelost. Verwijst u mij svp ook niet naar de chat want die ligt er vaak uit. Ik heb het de afgelopen dagen vaak geprobeerd maar helaas zijn uw monteurs nog steeds doende een oplossing te vinden voor dat probleem. Nu het mijne: ik heb op 5 april mijn Hybride geactiveerd en meteen nummerbehoud aangevraagd. Dat kon want mijn TMobile abonnement loopt af en ik ben binnen de juiste termijn. De aanvraag moest via de site (de winkel kon mij niet helpen want ik heb gekozen voor Hybride en dan gaat alles via jullie site). Op 10 april heb ik gebeld omdat ik niets hoorde. Men kon alleen vertellen dat er grote achterstanden waren en dat men pas bij de aanvragen van eind maart was. Omdat ik op 15 april nog niets had ontvangen (noch het machtigingsformulier dat ik van jullie moet ontvangen noch iets over het nummerbehoud en ik bovendien ontdekte op My Vodafone dat mijn persoonlijke gegevens niet waren opgenomen) belde ik opnieuw.De medewerker vertelde me dat er grote achterstanden waren in de verwerking van alle gegevens maar dat mijn aanvraag nummerbehoud in behandeling was genomen. Ik kreeg ook te horen dat mijn machtigingsformulier vrijdag 18 april verstuurd zou worden. Ze zou proberen dat naar voren te halen vanwege mijn as vertrek naar het buitenland. Vrijdag 18 april had ik nog niets gehoord. Daarom weer gebeld. Medewerkster
*** vertelde dat er grote achterstanden waren. Dat men pas bij eind maart was (dat had ik dus meer dan een week tevoren ook al gehoord). Dat mijn aanvraag nummerbehoud nog niet in behandeling was genomen. Dat het machtigingsformulier naar me onderweg was. En dat mijn gegevens compleet bij Vodafone bekend zinn.
Inmiddels is het 29 april. Ik heb het machtigingsformulier nog steeds niet ontvangen. Wel heb ik nu tot driemaal toe een sms ontvangen dat mijn aanvraag nummerbehoud in behandeling is. Die meldingen zijn op drie opeenvolgende dagen gedaan. Dat maakt me al knap nerveus. Nog onzekerder word ik als ik op de site
www.vodafone.nl/statusnb kijk zie ik staan dat de aanvraag nummerbehoud gedaan is bij ben en dat ben nog niet gereageerd heeft. Maar ik ben helemaal geen klant bij Ben (dat is de provider die jullie bedoelen, denk ik). Ik ben klant bij T Mobile en het nummer dat ik daar had, wil ik graag meenemen naar jullie. U begrijpt mijn zorg, hoop ik. Ik ben, hoop ik, vanaf 4 juni geen klant meer bij TMobile. Ik mocht mijn abonnement aldaar niet zelf opzeggen: uitdrukkelijke instructie in de Vodafone-winkel. Dat moest via uw formulier (zei men in de Vodafone-winkel). Nu hoop ik dat dit allemaal echt gaat zoals beloofd. De tijd gaat dringen en ik ben bang dat ik zo meteen met twee abonnementen zit.
Ik dank u voor uw aandacht en hoop op snel antwoord. *** (Edit Moderator Per: Voor- en achternaam medewerker verwijderd ivmprivacy)