Mijn bericht begon met de mededeling dat ik al 9 uur telefonisch contact achter de rug had. Waarom zou het dan via chat of Social wel lukken?
Je gaf aan dat je e.e.a. vanwege privacy niet kan checken. Geen probleem. Wat bijvoorbeeld wél kon is het probleem aankaarten bij je collega's en een algemeen bericht uitdoen naar alle gedupeerden.
Maar goed. Ik ben intussen geholpen doordat ik ook via een email naar alle vindbare Vodafone-adressen een mail heb verzonden.
Dit was samengevat mijn laatste reactie:
Doordat een Vodafone collega het nummer afgelopen ochtend weer heeft vrijgegeven heb ik mijn nummer kunnen omzetten naar Ben via een SMS bevestiging:
Je nummerbehoud is goedgekeurd. Je huidige aanbieder heeft mij laten weten dat je mobiele nummer vanaf 07-06-2019 overgezet kan worden naar Ben. Ik zet jouw nummer dan ook op 07-06-2019 over naar Ben. Het overzetten vindt plaats tussen 8:30 en 17:30 uur.Aangezien ik het nummer niet gebruik maakt de doorlooptijd voor mij niet zoveel uit. Wel hoop ik dat jullie voorkomen dat er nog een onterechte factuur vanuit Vodafone komt in de tussentijd.
Voor nu ben ik blij dat mijn nummerbehoud nu wel succesvol is verlopen door de overstap naar een andere provider.
Nu nog de taak aan jullie om de 4999 andere klanten met hetzelfde probleem te helpen, het personeel in de shops goed in te lichten en er voor te zorgen dat klanten niet 3 maanden in het ongewisse worden gelaten.