Lautsie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud annuleren

Hallo,
Ik heb laatst bij jullie een nieuw abonnement aangevraagd en wil deze graag annuleren omdat de datum van nummerbehoud is geplant als ik in het buitenland ben. Dit zou dus betekenen dat ik 2 welen geen bereik heb en vind dit niet handig. Kan dit geannuleerd worden?
Met vriendelijke groet,
Anne Laura Kelder
7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Lautsie,

Annuleringen kunnen niet via het forum worden gedaan, neem daarom even contact op met de klantenservice via, www.vodafone.nl/support/contact/ daar wordt je graag verder geholpen.

Alvast een fijne avond verder,
Anonymous
Niet van toepassing
Je mag bellen met 0800-0560 afdeling verkoop/ status order hiervoor
Lautsie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit in het buitenland en kan dus niet bellen. Nu zie ik wel dat mijn abonnement is ingegaan zonder dag ik mijn sim kaart bezit. Ik heb hem ook niet in NL.
Er staat dat als ik 14 dagen niks van me laat joren dat het geannuleerd wordt. Maar dan ben ik Mn nummer kwijt denk ik? Heb nu prepaid namelijk.
Groetjes,
Anne Laura
Lautsie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En betekend dit nu ook dat ik de sim kaart die ik hoer heb, het niet meer doet omdat nummer behoud is ingegaan toen ik dus niet in NL was
Anonymous
Niet van toepassing
Het prepaid simkaartje is helaas niet te activeren op een abonnement. Daarvoor zul je echt het simkaartje voor moeten hebben wat bij je abonnement hoort.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Lautsie!

Wat is ondertussen de status?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Aangezien we geen reactie meer ontvangen hebben, is dit topic nu gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic