Kam1la

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud andere provider

Hallo,
Ik wacht nu al een weekje op mijn activatie van mijn nieuwe simkaart van vodafone. Het zou woensdag gebeuren. Toen was er een storing en zal het vandaag gebeuren.. helaas werkt zowel mijn oude prepaid provider simkaart niet, net als de nieuwe vodafone sim.. ik kan niet gebeld worden of bellen en wil graag weten hoelang het duurt voordat ik de nieuwe sim wél kan gebruiken.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Kam1la
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het vervelende is dat de community een klanten helpt klanten gebied is en wij als klanten onder elkaar niet in het systeem voor je kunnen kijken. Daarvoor moet je toch echt even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen en anders door een chat te starten.

Deze mensen kunnen in het systeem voor je kijken. Je kan ook een privé bericht sturen via Facebook od Twitter.

Succes en sorry dat hier niemand je kan helpen. Er is wel een moderator aanwezig van Vodafone maar die komt niet elke dag langs om te kijken, dus ik zou bovenstaande toch even uitvoeren en dan zal je vast sneller Vodafone bereik hebben.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Kam1la
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het vervelende is dat de community een klanten helpt klanten gebied is en wij als klanten onder elkaar niet in het systeem voor je kunnen kijken. Daarvoor moet je toch echt even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen en anders door een chat te starten.

Deze mensen kunnen in het systeem voor je kijken. Je kan ook een privé bericht sturen via Facebook od Twitter.

Succes en sorry dat hier niemand je kan helpen. Er is wel een moderator aanwezig van Vodafone maar die komt niet elke dag langs om te kijken, dus ik zou bovenstaande toch even uitvoeren en dan zal je vast sneller Vodafone bereik hebben.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Kam1la,

Wat vervelend dat je overstap zo moeizaam gaat. Ga je bij ons ook gebruik maken van prepaid of heb je een abonnement genomen? Stuur me in een privébericht in ieder geval even je mobiele nummer, geboortedatum, adres en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Dan kan ik de status van jouw nummerbehoud even nakijken.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Status doorgegeven via privébericht, in afwachting van activatie laat ik het topic nog even staan.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Ik zie dat het nummer ondertussen geactiveerd is Kam1la. Kan ik het topic sluiten?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog een update voor ons Kam1la?
Kam1la
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik ben in de Vodafone winkrl geweest omdat het prpbleem telefonisch nuet werd aangepakt. Na een hoop gedoe en wachten doet alles het maar ik ben niet hrrl tevreden dat t een week heeft geduurd en ik steeds moest bellen of naar de winkel gaan.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Kam1la
Uiteraard heb je er zelf veel gedoe aan gehad en was het zeker niet leuk dat het een week moest duren. Heb je helemaal gelijk in en natuurlijk heel vervelend. Ben wel blij om te horen dat alles het weer doet, dat is dan wel weer positief. In ieder geval wel veel plezier bij Vodafone en dat het gevoel maar weer beter mag worden :wink:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super om te horen dat het nu alsnog werkt Kam1la
Jammer om te lezen dat je hiervoor naar de winkel moest gaan. Ik heb je een privébericht gestuurd.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb geen reactie mogen ontvangen op mijn privébericht. Ik zal het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic