fonzie2405

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud aangevraagd en ondertussen nieuwe simkaart bij oude provider gekregen

Ik heb een nieuw Vodafone abonnement afgesloten via Typhone.nl, waarbij ik om nummerbehoud gevraagd heb. Dit is door Vodafone aangevraagd bij, en geakkordeerd door mijn oude provider Hollands Nieuwe. Echter in mijn oude telefoon had ik een micro-simkaart, in mijn nieuwe telefoon een nano-sim. Ik heb er een hekel aan om in simkaarten te moeten knippen en heb gevraagd om een nieuwe simkaart.
Bij het aanvragen van nummerbehoud moest ik mijn sim-kaartnummer opgeven, ik heb daar het nummer van mijn oude simkaart opgegeven. Echter doordat ik een nieuwe (nano-)simkaart heb gekregen, is het nummer van mijn oude simkaart (en dus die van het nummerbehoud) vervallen.
Hollands Nieuwe en Typhone.nl verwijzen me naar Vodafone om opnieuw het nummerbehoud, maar dan met het nieuwe simkaartnummer, aan te vragen. De telefonische klantenservice verwijst van keuzemenu naar keuzemenu, je krijgt geen mens te spreken. Op twitter wordt slecht gereageerd op verzoeken om hulp, via email is Vodafone niet te bereiken voor particulieren.
HOE KRIJG IK IN HEMELSNAAM VOOR ELKAAR DAT VODAFONE MIJN NUMMERBEHOUD OPNIEUW AANVRAAGT MET HET CORRECT SIMKAARTNUMMER?
2 Reacties 2
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hi fonzie2405

Dat is een heel vervelend verhaal! Helaas is het te persoonlijk om hier via het Forum een inhoudelijk antwoord op te geven:(. Lees hierover de uitgebreide uitleg in de boardregels. Ik wil je toch adviseren om telefonisch contact op te nemen met Typhone, je neemt het abonnement immers bij hen af. Zij zijn de partij die de overdracht moet faciliteren, dus ook als er een nieuw simkaartnummer doorgegeven moet worden.

Ik hoop dat dit alles snel is opgelost!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic