Aangezien er op mijn vorige vraag geen antwoord is gekomen door jullie van Vodafone zelf stel ik deze maar opnieuw.
Situatie: sinds maart/april (tijdens corona afgesloten om een backup te hebben tav zakelijke nr) heb ik een 2 jarig Vodafone abonnement. Nu wil ik het nummer van een ander contract dat ik heb lopen bij Simyo alsnog overzetten en wordt mij verteld dat dit enkel bij afsluiten van het contract kan, bullshit natuurlijk aangezien dit een administatieve handeling betreft.
De oplossing zou zijn om mijn huidige op te zeggen en een nieuw abonnement af te sluiten (en de rest van de looptijd als boete af te betalen), dit is uiteraard absoluut geen optie. Wat ik wel wil overwegen is dit lopende contract op te zeggen kosteloos en een nieuw abonnement in te laten gaan van 2 maanden (verdienen jullie toch weer 2 maanden extra aan me).
Indien hier geen enkele vorm van coulance wordt gehanteerd zeg ik het zakelijk contract van mijn vrouw op, de Ziggo aansluiting en gooi ik de simkaart van het huidige lopende abonnement in een lade en zeg ik het over iets minder dan 2 jaar alsnog op en stap ik volledig over naar de diensten van KPN.
Ik verwacht hier op een nette en correcte manier uit te komen zonder “onmogelijkheden” door onwil.
Graag dit keer wel een reactie van Vodafone zelf….