Sorry @Cecilia, maar dit slaat natuurlijk nergens op. Nu komt dit toestel terug bij Vodafone en wat zegt Vodafone dan, dit is een beschadigd toestel, klant moet deze volledig betalen. Klant heeft hem al voldaan en krijg hem dan weer terug, want het toestel is niet meer verkoopbaar. Waarom kan de klant niet naar een Vodafone winkel om dit op te lossen? Die neemt het toestel terug, laat z'n abonnementen vervallen met nieuwe nummers. Vervolgens maakt de Vodafone winkel medewerker een nieuwe verlenging aan met een nieuw toestel en geeft het zelfde toestel weer terug over de toonbank. Klaar!
Ik ben het volledig met de klant eens dat het totaal krankzinnig is hoe Vodafone met deze case omgaat. Uiteraard kan jij er niets aan doen, ik weet dat je je best doet om de klant te helpen, maar Vodafone mag zich wel achter de oren krabbelen. Ik weet niet hoe de bestelling is gedaan en of er ook daadwerkelijk staat dat meneer een verlening wenst en geen nieuw nummer, dan zou Vodafone hier nog meer z'n best voor moeten doen om op te lossen. Is het andersom en is er een fout gemaakt met bestellen, dan kan ik me voorstellen dat er regels zijn.
Hoe dan ook, ik heb er alle vertrouwen in dat Cecilia dit gaat doorgeven aan de juiste afdeling en daar laat weten dat hier beter naar gekeken mag worden. Maar voor nu is het best een beetje vervelend.