AleKz

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummer verdwenen?

Ik heb een tijdje mijn nummer op prepaid gezet omdat ik 'm voorlopig niet zou gebruiken. Nu probeerde ik de simkaart weer en hij zegt dat ik geen netwerk heb? Kan mijn nummer zomaar 'vervallen'? Ook is mijn MyVodafone account verdwenen...
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @AleKz ,

Zou je kunnen vertellen hoelang dit nummer niet gebruikt is? Sinds ... tot 28-11-2014
Er kunnen wel en aantal redenen zijn gekoppeld hieraan.

We horen graag van je terug!
AleKz
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie Samsungexpert. Ik denk een jaartje of 2 niet gebruikt. In de tussentijd had ik nog een paar kwer ingelogd op myvodafone. Nu is dus alles verdwenen. Het is een 'mooi' nummer, vandaar dat ik 'm wil blijven houden. Ik had destijds zelfs moeten betalen om dat nummer te krijgen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Je nummer is dan inderdaad verdwenen en weg dat nummer zal op en gegeven moment wel weer beschikbaar staan wanneer is maar de vraag.

Het gaat vast om en prepaid nummer?
AleKz
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi,

Het gaat om een prepaid nummer, voordat ik het omgezet had naar prepaid had ik een aantal jaren vodafone scherp abonnement lopen. Kan hier dan nog wat aan gedaan worden? Ik ben best wel verontwaardigd over het feit dat mijn nummer weg is, niet zozeer dat mijn prepaid tegoed weg is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic