Gisterenochtend werd ik wederom gebeld door een meneer die aangaf ook mijn mobiel nummer te hebben. Een nummer wat ik al meer dan 20 jaar heb en sinds 28 aug 2017 via Vodafone. In eerste instantie nam ik het niet zo serieus toen meneer mij vorige week belde. Maar na een paar keer vond ik het wel creepy. En na check bleek idd dit nummer door Youfone beschikbaar te zijn gesteld. Probleem is dat nu alle providers die gekoppeld zijn aan KPN waar Youfone onderhangt bij meneer uitkomen en niet bij mij. Hierdoor loop ik ook schade op, omdat klanten mij niet kunnen bereiken.
Het ergste van alles is dat toen ik Vodafone ging bellen en mijn zorgen uitte werd ik niet eens serieus genomen. Ze dachten dat iemand mij voor de gek wilde houden. Maar NEE Vodafone dat is dus niet het geval.
Waar kan dit in godsnaam fout zijn gegaan? Dat moest ik maar zelf uitzoeken. Wat??? Als mijn klanten met een probleem bellen naar mij, los ik het voor mijn klanten op.
Maar Youfone geeft KPN de schuld, KPN geeft Vodafone de schuld. Uiteindelijk heeft Vodafone aan het einde van de dag na tig calls een verzoek ingediend bij hun technische dienst. Doorschakelen kon niet. Deze afdeling is niet telefonisch bereikbaar, zelfs niet voor hun eigen collega's. Hoe lang ik hierop moet wachten??? Ach 5-10 werkdagen…….dit kan toch niet waar zijn!!!
Dit moet meteen worden opgepakt en opgelost. Dit is een inbreuk op mijn privacy. Wie beschermt mijn nummer en mijn gegevens binnen Vodafone???