Via mijn oud-werkgever heb ik een Red Business Essential B abonnement (hun abonnement, mijn privé nummer, mijn telefoon (los gekocht), dus in principe een sim only abonnement).
Nu heb ik via hun dealer (met toestemming van mijn oud-werkgever) een poging gedaan om het nummer om te zetten naar een privé-abonnement.
Na 4 mutatie-pogingen van hun kant, heb ik van hun de melding gekregen dat ik of het nummer moet opgeven, of een abonnement-verhoging van €16 euro moet aangaan (totaal prijs van meer dan € 60 per maand)
Dit alles terwijl ik in principe op dit moment genoeg zou hebben aan een SMART 500 van €22,50 per maand.
Het nummer opgeven is voor mij geen optie.
Een ander bericht op dit forum (
http://forum.vodafone.nl/t5/Archief-2013/overdracht-zakelijk-naar-prive-contract-klacht/m-p/111158) en via de zakelijke klantenservice wordt aangegeven dat “een stap naar beneden” ook mogelijk is, maar dat ik dat via de klachten afdeling op het forum moest aankaarten.