JGBKaspers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummer niet zichtbaar in My Vodafone App

Mijn toestel met nummer 06** met abonnement voor 13,50 per maand werkt prima , maar ik kan het nergens terug vinden in My Vodafone het toestel van mijn man wel 06** , ook via Vodafone & Ziggo niet

**Mobiele nummers verwijderd door moderator wegens privacy**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @JGBKaspers, goedemorgen!

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met daarin in een screenshot. Beide nummers zijn zichtbaar in My Vodafone. Je kunt het gewenste nummer selecteren door in het dropdown-menu te wisselen van gebruiker. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @JGBKaspers 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is een open community en dus voor iedereen te lezen. Het is daarom niet slim om je 06 hier te plaatsen. Binnen het uur, na plaatsen, kan je het zelf nog wijzigen en anders moet iemand het van Vodafone doen (dat zal dan na het weekend gebeuren). 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Om je vraag uit te zoeken moet iemand van Vodafone met je mee kijken. Heb even geduld, maandag is er weer hier iemand online om je te helpen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @JGBKaspers, goedemorgen!

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met daarin in een screenshot. Beide nummers zijn zichtbaar in My Vodafone. Je kunt het gewenste nummer selecteren door in het dropdown-menu te wisselen van gebruiker. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic