Marlayne

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummer niet meer bereikbaar/telefoon niet meer bruikbaar

Goedemiddag,

Vorig jaar april hebben wij mijn schoonmoeder een simpele Nokia telefoon incl. prepaid Vodafone SIM kaart cadeau gedaan. Uiteraard met nog 2 beltegoedbonnen.
Aangezien ze voornamelijk werd gebeld en zelf niet veel gebruik maakte van de telefoon heeft zij haar beltegoed nooit opgewaardeerd. Op een gegeven moment was de telefoon niet meer bruikbaar en als je het nummer belt krijg je het bericht dat het nummer niet beschikbaar is.
De telefoon ligt nu al tijden onbruikbaar in een hoekje wat ik erg zonde vind.
Ik zou graag willen weten wat de reden is waardoor de telefoon niet meer bruikbaar is en kan hier iets aan gedaan worden? Alvast bedankt voor een reactie!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Ja helaas wel.
Zou voor de zekerheid ergens een alarm / agenda notitie maken om het tegoed op tijd op te waarderen.
Succes ermee.

Bekijk in context

3 Reacties 3
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Helaas komt dat omdat het tegoed niet is opgewaardeerd binnen 12 maanden. Het tegoed op de kaart zelf bij aanschaf is geloof ik 6 maanden geldig, alles wat gekocht word 12 maanden. Je kan na die 12 maanden nog 30 dagen gebeld worden en als er dan nietopgewaardeerd word vervalt het nummer (inc resterend tegoed) helaas. Dit is niet uniek voor Vodafone maar gebeurt bij ale providers. Zelf ook bijna overkomen op een back up nummer dat ik heb. Nu staat er € 39 nog wat op puur omdat ik op moet waarderen om het nummer te behouden. Zie ook: https://www.vodafone.nl/support/prepaid/tegoed.shtml
Marlayne
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik het goed begrijp is de enige optie dus een nieuwe SIMkaart aanschaffen..
Dank voor je antwoord!
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Ja helaas wel.
Zou voor de zekerheid ergens een alarm / agenda notitie maken om het tegoed op tijd op te waarderen.
Succes ermee.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic