Kees 0162

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Nummer niet geschikt om op te waarderen.

Nummer niet geschikt om op te waarderen.

Gisteren een nieuwe simkaart ontvangen . Het activeren ging wel maar toen ik hem wilde opwaarderen kreeg ik de melding dat het nummer niet geschikt is om op te waarderen. Op diverse manieren geprobeerd maar telkens deze melding.Het is een nieuwe prepaid simkaart me 2 GB data.Wie heeft de oplossing?  Bij voorbaat mijn dank. Kees

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kees 0162
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Steven,

Het probleem is opgelost. Misschien dat anderen hier ook wat aan hebben. In het kort wat ik heb gedaan om het probleem op te lossen. Allereerst diverse malen via de website van Vodafone geprobeerd te opwaarderen op al de mogelijke manieren maar telkens de melding dat het nummer niet geschikt is om op te waarderen. een aantal keren gebeld met het service nr. 1200 van Vodafone, men is zeer vriendelijk en men heeft diverse pogingen gedaan om het op te lossen maar zonder resultaat. Ik heb via de de Email om een oplossing gevraagd maar tot op heden geen antwoord gekregen. Wat wel de oplossing was is dat ik gewoon naar de Vodafone winkel in Oosterhout ben gegaan, het probleem uitgelegd men is aan de slag gegaan en tot mijn verbazing was het probleem binnen 15 min. opgelost hoe weet ik niet maar wel opgelost. Alle lof en waardering voor deze Vodafone vestiging. Schijnbaar is men daar toch wat kundiger dan bij Vodafone zelf. Mijn advies is dan ook ga meteen naar een Vodafonewinkel. Nogmaals bedankt voor je inzet Steven. Groet, Kees

Bekijk in context

15 Reacties 15
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Kees 0162,

Dat is een aparte melding. Hoe probeer je op te waarderen? Is dit via de app? Via de website of via 1200?

Groet,

Steven

Kees 0162
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Steven,

Bedankt voor je reactie, ik probeer op te waarderen via de website na het inloggen met mijn account.Wanneer ik het mobiele nummer invoer dan komt de melding dat het nummer niet geschikt is om op te waarderen. Heel vreemd want het is een nieuwe simkaart.Ik weet niet wat er mis gaat, enig idee?

Groet, Kees

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Sinds wanneer is het nummer actief @Kees 0162 ?
 

Kees 0162
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het nummer is gisteren geactiveerd en heb ook een sms bericht gehad dat het nummer actief is.Ik heb vanmorgen nog geprobeerd om op te waarderen maar weer dezelfde melding.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

En probeer je op te waarderen via de bank of via creditcard? 

Kees 0162
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Probeerde het via de bank maar zover kom ik niet want bij het invullen van het nummer komt het bericht al dat het nummer niet geschikt is om op te waarderen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

 

Kun je mij de volgende gegevens sturen voor de verificatie via een privébericht?

- Naam
- 06-nummer
- Wat is het huidige tegoed?
- Sinds wanneer heb je het nummer?
- Wat is de datum van de laatste opwaardering?
- Met welk bedrag heb je voor het laatst opgewaardeerd?

Kees 0162
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Naam:Kees  *******

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Kees 0162 

Ik heb je gegevens even verwijderd in verband met je privacy. Vandaar dat ik ook vroeg om een privebericht te sturen.
Het nummer wat je doorgaf is een nummer van een abonnement. De melding klopt dan ook. In dit geval raad ik je aan om terug te gaan naar de winkel met het kaartje.
 

Kees 0162
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi  Steven, Bedankt voor je hulp, weet nu wat waarschijnlijk de oorzaak er van is. Wel vreemd ik heb het kaartje via de website van Vodafone gekocht als prepaid er zit dan ook een beschrijving bij hoe ik hem kan opwaarderen. Gister nog met de klantenservice van Vodafone gebeld maar deze wisten het ook niet en hebben het probleem doorgestuurd naar de technische dienst. Het zou waarschijnlijk een paar dagen duren voordat het opgelost zou zijn. Wat raad je me nu aan? Ik heb het niet in de Vodafone winkel gekocht zouden ze me daar dan wel helpen?. Maar heel erg bedankt voor je hulp. Groet, Kees

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Waar heb je het kaartje dan gekocht @Kees 0162?

Kees 0162
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Via de website van Vodafone

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Als het goed is, heb je een formulier erbij gekregen zodat je hem kan retourneren @Kees 0162 
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#retourneren

Kees 0162
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Steven,

Het probleem is opgelost. Misschien dat anderen hier ook wat aan hebben. In het kort wat ik heb gedaan om het probleem op te lossen. Allereerst diverse malen via de website van Vodafone geprobeerd te opwaarderen op al de mogelijke manieren maar telkens de melding dat het nummer niet geschikt is om op te waarderen. een aantal keren gebeld met het service nr. 1200 van Vodafone, men is zeer vriendelijk en men heeft diverse pogingen gedaan om het op te lossen maar zonder resultaat. Ik heb via de de Email om een oplossing gevraagd maar tot op heden geen antwoord gekregen. Wat wel de oplossing was is dat ik gewoon naar de Vodafone winkel in Oosterhout ben gegaan, het probleem uitgelegd men is aan de slag gegaan en tot mijn verbazing was het probleem binnen 15 min. opgelost hoe weet ik niet maar wel opgelost. Alle lof en waardering voor deze Vodafone vestiging. Schijnbaar is men daar toch wat kundiger dan bij Vodafone zelf. Mijn advies is dan ook ga meteen naar een Vodafonewinkel. Nogmaals bedankt voor je inzet Steven. Groet, Kees

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Goed om te lezen dat het opgelost is @Kees 0162

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic