Blackeagle

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummer niet bereikbaar

Sinds een week krijg ik klachten dat ik niet bereikbaar ben.
 
Bellers krijgen de melding: Dit numer is niet in gebruik.
 
- Vanuit verschillende delen van 't land wordt ik vanaf mobiel/vast gebeld
- Telefoon is reeds herstart
- Bellers komen van verschillende netwerken
4 Reacties 4
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Blackeagle,

Om het na te kijken hebben we nog wat meer informatie nodig.

Kun je zelf wel nog bellen? Of lukt dit ook niet meer? En kun je ons ook vertellen of je nog sms'jes kunt ontvangen en versturen? Gaat het om prepaid of gaat het om een abonnement?
suzanneels

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb ook al weken regelmatig dit probleem de beller krijgt het bericht "dit nummer is niet in gebruik we helpen u graag met het vinden van het juiste nr, bel 1888 voor het vinden van het juiste nr" al nieuwe simkaart in de vodafonewinkel, telefoon terug gehad naar de fabrieksinstellingen maar nog altijd niet opgelost. Het vervelende is dat je ook later geen bericht krijgt van een gemist gesprek, er komt geen voicemail berichtje, het staat niet als gemist in je gesprekslijst etc. Je hebt gewoon geen idee dat je gebeld bent.. Zijn er meer met dit probleem en hoe is het opgelost? 
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi suzanneels,

Vreemd! Hoe is het bereik bij jou thuis? Of maakt het eigenlijk niet uit waar je bent als andere mensen deze melding krijgen?
James021

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Graag verwijs ik naar dit topic:
http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerksupport/Niet-altijd-bereikbaar/m-p/62244
 
Ik heb precies hetzelfde probleem, ik dacht dat het opgelost was, maar helaas. Het lijkt vooral te gebeuren wanneer er vanaf andere providers naar mijn toestel met Vodafone abonnement wordt gebeld. Zoals ik er nu tegenaan kijk is het even wachten tot mijn abonnement is afgelopen (nog 4 maanden) en daarna naar een andere provider te gaan.
 
Ik heb ook gelezen dat wellicht het instellen van de telefoon op de netwerk modus GSM wellicht uitkomst kan bieden (dit kan je instellen bij Android telefoons), alleen kan ik dit niet bevestigen en is het nadeel dat je qua mobiel internet op 2g zit.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic