Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Hallo,
Sinds gisteren is mijn nummer overgedragen naar ons zakelijke account. Echter is dit nummer niet toegevoegd in de omgeving van My Vodafone. Hoe kan dit?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dankjewel voor de gegevens @PauldJ. Ik heb een onderzoek aangemaakt voor je. Dit staat bekend onder incident 9464551
De technische dienst zal hiermee aan de slag gaan voor je en dit ook terugkoppelen via e-mail.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Groet,
Steven
Hoi @PauldJ,
Het kan altijd even nodig hebben voordat My Vodafone helemaal gesynchroniseerd is.
Indien het nummer overgedragen is naar hetzelfde klantnummer waar de rest van de nummers op staan, zou het nummer nu wel al zichtbaar moeten zijn in My Vodafone.
Ik kijk graag met je mee hiervoor.
Kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken en dan op verstuur bericht) met daarin de volgende gegevens:
- Klantnummer
- Bedrijfsnaam
- Voor en achternaam
- Adres en postcode bedrijf
- Laatste 4 cijfers van het bankrekeningnummer (bedrijf)
- Ook hoor ik graag om welk mobiel nummer het gaat.
Groet,
Steven
Dankjewel voor de gegevens @PauldJ. Ik heb een onderzoek aangemaakt voor je. Dit staat bekend onder incident 9464551
De technische dienst zal hiermee aan de slag gaan voor je en dit ook terugkoppelen via e-mail.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Groet,
Steven
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...