PauldJ

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nummer na nummeroverdracht niet te zien in My Vodafone

Hallo,

Sinds gisteren is mijn nummer overgedragen naar ons zakelijke account. Echter is dit nummer niet toegevoegd in de omgeving van My Vodafone. Hoe kan dit? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @PauldJ. Ik heb een onderzoek aangemaakt voor je. Dit staat bekend onder incident 9464551
De technische dienst zal hiermee aan de slag gaan voor je en dit ook terugkoppelen via e-mail.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Groet,
Steven

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @PauldJ

Het kan altijd even nodig hebben voordat My Vodafone helemaal gesynchroniseerd is. 
Indien het nummer overgedragen is naar hetzelfde klantnummer waar de rest van de nummers op staan, zou het nummer nu wel al zichtbaar moeten zijn in My Vodafone.
Ik kijk graag met je mee hiervoor.

Kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken en dan op verstuur bericht) met daarin de volgende gegevens:
- Klantnummer
- Bedrijfsnaam
- Voor en achternaam
- Adres en postcode bedrijf
- Laatste 4 cijfers van het bankrekeningnummer (bedrijf)
- Ook hoor ik graag om welk mobiel nummer het gaat.

Groet,
Steven

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @PauldJ. Ik heb een onderzoek aangemaakt voor je. Dit staat bekend onder incident 9464551
De technische dienst zal hiermee aan de slag gaan voor je en dit ook terugkoppelen via e-mail.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Groet,
Steven

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic