karinoedzes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummer geblokkeerd?

Hallo,
Ik heb net een nieuwe simkaart besteld, en heb die geactiveerd. (blyk)
Ik kan alleen niet inloggen op JouwBlyk.
Ik ging ook beltegoed opwaarderen, en kreeg toen een smsje dat mijn tegoed was opgewaardeerd naar 10 euro.
Toen ik dat nummer ging intoetsen waarmee je kon kijken hoeveel beltegoed je had, stond er dat mijn nummer geblokkeerd was. Ik kan ook geen smsjes meer versturen..
Help mij?!

16 Reacties 16
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @karinoedzes,

Welkom op het Vodafone Forum! Dit Forum is bedoeld voor alle vragen m.b.t. Vodafone producten en diensten. Blyk is geen Vodafone product of dienst. Ik denk daarom ook niet dat je door iemand geholpen kunt worden via dit medium. Ik heb even via Google voor je gezocht, op http://blyk.nl/help/contact kun je het contactformulier vinden. Hiermee kun je in contact komen met een Blyk medewerker.
julia123123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Ik heb nu precies hetzelfde probleem! (ook met blyk)
ik vroeg me af hoe u het heeft opgelost?
zou u me aljeblieft willen helpen?
met vriendelijke groet.
douwina_1997

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als blyk geen onderdeel van vodafone is, waarom krijgt mijn dochter dan een melding dat ze contakt op moet nemen met www.vodafone.nl/ klantenservice, leg mij dat dan eens uit.
Ze heeft haar kaartje nog maar 2 weken, en heb 10 euro opgewaardeerd, nu krijgt ze na opvragen van haar status naar 4000 een melding dat haar kaart geblokkeerd is, ze is haar €10 kwijt en geen bereik meer.
Wil je kontakt met blyk, gaat ook niet zo makkelijk, want daar vind ik jullie gegevens niet raar he?
Dit klopt van geen kanten, veel kinderen hebben problemen, krijgen een melding van jullie site, klantenservice, nemen we kontakt met jullie op, geven jullie niet thuis, dit riekt een beetje naar diefstal van al die kinderen hun geld, vind u zelf ook niet? Maar geen nood kinderen ga allemaal naar een andere provider, bij vele kun je ook gratis met elkaar bellen, als jullie allemaal dezelfde nemen, zoek datmaar ff uit op internet, volgens mij ook bij telfort.

Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Blyk maakt gebruik van het Vodafone netwerk. Het kan daarom zijn dat je soms de melding krijgt op contact op te nemen met Vodafone. Voor problemen met je bundel, simkaart etc. moet je echter gewoon contact opnemen met Blyk zelf.

eerste_herfst

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sindskort ben ik overgestapt naar Blyk en heb nummerbehoud gedaan. Mijn nummer is geblokt ik kan er niks meer mee. En ik krijg sms'jes met deze tekst: deze nummer is geblokkeerd neem contact op met onze klantenservice via vodafone.nl Ik heb BLYK diverse keer gemaild 1 á 2 weken later nog geen reactie. Ik bel Vodafone op zeggen ze dat ze mij niet kunnen helpen. Ondertussen heeft BLYK ook contactformulier van de site gehaald en kan ik helemaal niks meer doen. Inmiddels zit ik al een tijdje met een geblokte simkaart van blyk waar mijn vertrouwde nummer op zit helaaass ik weet niet meer wat ik moet doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eerste_herfst

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou moderator u kunt heel makkelijk zeggen dat wij contact moeten opnemen met Blyk, maar die reageren niet. Ik heb exact zelfde probleem en heb ik in 2 weken al 4-5 keer blyk gemaild. Echter zonder resultaat want ik krijg geen reactie en verder hebben zij geen telefoonnumer. Inmiddels zit ik al een tijdje met een geblokte sim en kan ik niet bellen.
Het zou erg klantvriendelijk zijn als u hogerop contact gaat opnemen met jullie dochteronderneming Blyk. Of in ieder geval ergens melden dat er wat afspeelt.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
ik heb je bericht even samengevoegd met dit topic @eerste_herfst
Dan blijft alle informatie hierover gecentreerd.
Ik ga navraag doen over het contact met Blyk. Omdat hun service buiten Vodafone valt kan ik natuurlijk niets beloven. Maar ik doe mijn best
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hebben jullie dit formulier al ingevuld om contact te krijgen met Blyk?
eerste_herfst

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dat formulier al meerdere malen ingevuld en ook een bevestiging ontvangen dat ze binnen 5 wdagen zulleb beantwoorden maar tevergeefs het lijkt alsof ze niet meer bestaan! Erg vervelend onverstandig geweest van mij om ook nog eens 10 euro te stoppen in blyk.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Als het goed is heb je bij je bevestiging ook een referentienummer ontvangen. Kun je die eens doorgeven?
eerste_herfst

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een incidentnummer 140409-001497
Dit is van mijn laatst verstuurde mailtje
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dat is een vrij recente mail aan het nummer te zien 140409 -> 9-4-2014.
Heb je die andere berichten ook rond die datum verstuurd. Het kan 5 werkdagen duren voordat je antwoord krijgt. Ik raad je aan om nog even af te wachten.
eerste_herfst

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt maar ik heb ze afgelopen weken ook gemaild. Ik heb vanochtend 6 reageer mailtjes gehad van blyk, ze hebben alles in een keer beantwoord, maar zonder verdere inhoud. Ze vertellen mij hoe ik mijn beltegoed kan opvragen dus via bellen naar 1200 of smsen naar 4000 terwijl ik in alle mailtjes heb verteld dat ik met een geblokte sim zit ik kan niet bellen of sms terwijl er 10 euro beltegoed op zit.
eerste_herfst

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
140407-001781
140408-000090
140306-000186
Voor zover ik kon vinden zijn deze van daarvoor
eerste_herfst

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn probleem is nog steeds niet verholpen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dat is jammer. Ik raad je aan te reageren op de e-mail en aan te geven dat het probleem helaas nog niet is opgelost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic