Gulikers

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummer blokkeren

Beste Vodafone medewerker,
 
Mijn vraag is heel eenvoudig. Is het mogelijk om een mobiel nummer te laten blokkeren? Daarmee bedoel ik dat ik niet kan bellen naar noch gebeld kan worden door het nummer in kwestie.
 
Ik las al in de handleiding dat ik daarvoor moet bellen met 1200, maar als ik er via deze weg een antwoord op kan krijgen zou dat ook fijn zijn.
5 Reacties 5
José43

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hye Gulikers,
 
als je een blokkeringscode hebt kun je gewoon een smsje sturen naar een nummer en dan worden inkomende oproepen geblokkeerd. Voor uitgaande moet je dan ook een sms sturen. Makkelijker is misschien even bellen en algeheel laten blokkeren. Ik heb eens na een diefstal laten blokkeren, maar dan moet je wel wat betalen om hem te laten deblokkeren. 
De blokkade code voor inkomende gesprekken is *35* (persoonlijke blokkeringscode) * 11 #
Als je geen code hebt moet je vier keer 0 probere. Ik zou je code wel even veranderen en daar wel even voor bellen. 
 
waarom wil je eigenlijk alles blokkeren of wordt ik nu te persoonlijk? Ik zou gewoon simkaart doorknippen. Dan kun je ook niks meer ermee;) Of wil je alleen op wifi ofzo?
 
hoop dat je hier wat aan hebt,
 
Adios, José 
faraajojo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik krijg de laatste paar dagen ook bijna elke dag een telefoontje met de nummer: +31767000061 en ik heb als een gek opgezocht van wie deze nummer is!
Want ik wil het niet opnemen als zij mij bellen.
Ik heb op een site "Tellows support" ook geklaagt over deze nummer, en hun weten dat deze telefoonnummer van een soort onbekende telemarkterbedrijf is.
En heel veel anderen op hun forum hebben telefoontjes gehad van deze zelfde nummer!
En ik wil deze graag blokkeren, want ik word er wel wat moe hier van.
Ik wilde een andere nummer aanvragen bij jullie, maar misschien gaan zij ook weer op de nieuwe nummer bellen.
Weten jullie ook hoe ik deze (alleen) deze nummer kan blokkeren?
Ik heb een Samsung   !
Groetjes Faritza
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
faraajojo schreef:
Ik krijg de laatste paar dagen ook bijna elke dag een telefoontje met de nummer: +31767000061 en ik heb als een gek opgezocht van wie deze nummer is!
Want ik wil het niet opnemen als zij mij bellen.
Ik heb op een site "Tellows support" ook geklaagt over deze nummer, en hun weten dat deze telefoonnummer van een soort onbekende telemarkterbedrijf is.
En heel veel anderen op hun forum hebben telefoontjes gehad van deze zelfde nummer!
En ik wil deze graag blokkeren, want ik word er wel wat moe hier van.
Ik wilde een andere nummer aanvragen bij jullie, maar misschien gaan zij ook weer op de nieuwe nummer bellen.
Weten jullie ook hoe ik deze (alleen) deze nummer kan blokkeren?
Ik heb een Samsung !
Groetjes Faritza

Als het een bedrijf is dan kun je je inschrijven bij het Bel-Me-Niet register. Bedrijven mogen je dan niet meer bellen tenzij je daar toestemming voor hebt gegeven! Heb je dit al eens geprobeerd?
Lima

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo

Ik heb het zelfde probleem maar wil 1 nummer blokkeren zodat die genen mij niet meer kunnen bellen iemand enige idee hoe dat in zen werk gaat?

En ff voor faraajojo die nummer waar jij mee gebeld wordt is uit de gevangenis dat zijn meestal die nummers die daar worden gebruikt.

Groetjes
Lima

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En ff voor faraajojo die nummer waar jij mee gebeld wordt is uit de gevangenis dat zijn meestal die nummers die daar worden gebruikt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic