Ingrid Bouten

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummer activeren/toevoegen

Hallo ik heb ondanks een nieuwe telefoon gekocht met abonnement bij vodafone nu wil ik daar die app bij gebruiken: my vodafone, maar als ik dan mijn nummer invul staat er dat dit nummer niet in gebruik is bij vodafone. Op mijn vorige telefoon had ik ook vodafone maar dan met prepaid en ik heb mijn nummer gewoon behouden. Ik wil graag weten hoe ik in die app kan komen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Ingrid Bouten
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als ik het zo lees zou het best eens een interne communicatie foutje kunnen zijn. Je had hiervoor een prepaid en nu heb je een nieuw toestel, met prepaid of nu met een abonnement? Ik denk dat je het best even contact op kunt nemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten. Deze mensen kunnen je helpen en in het systeem kijken wat er aan de hand is.

Misschien dat een privé bericht sturen naar Facebook of Twitter ook nog een mogelijkheid is. Via de community kunnen we je niet helpen omdat dit een klanten helpt klanten community is en wij als klanten onder elkaar niet in het systeem kunnen kijken 🙂

Probeer bovenstaande en ik verwacht dat het vandaag dan wel goed komt. Laat nog even weten of het is gelukt, bedankt!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Ingrid Bouten
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als ik het zo lees zou het best eens een interne communicatie foutje kunnen zijn. Je had hiervoor een prepaid en nu heb je een nieuw toestel, met prepaid of nu met een abonnement? Ik denk dat je het best even contact op kunt nemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten. Deze mensen kunnen je helpen en in het systeem kijken wat er aan de hand is.

Misschien dat een privé bericht sturen naar Facebook of Twitter ook nog een mogelijkheid is. Via de community kunnen we je niet helpen omdat dit een klanten helpt klanten community is en wij als klanten onder elkaar niet in het systeem kunnen kijken 🙂

Probeer bovenstaande en ik verwacht dat het vandaag dan wel goed komt. Laat nog even weten of het is gelukt, bedankt!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels gelukt Ingrid Bouten.
Eerst zal het account op prepaid verwijderd moeten worden. Daarna kan er een nieuw account aangemaakt worden.
Mocht het niet lukken, dan hoor ik het graag!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic