Mvoeten

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummer T-mobile abonnement naar Vodafone abonnement

Ik heb nu bij zowel T-mobile als bij Vodafone een abonnement. Nu ga ik het abonnement bijT-mobile opzeggen maar omdat ik dat het meest gebruik zou ik graag dat nummer naar mijn abonnement bij Vodafone laten overzetten. Mijn vraag is dus of dat gaat lukken...?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Zeker, dat is geen probleem. Kijk even hier; https://www.vodafone.nl/support/algemeen/nummerbehoud/


  • Klik daar aan wat je nu hebt (Abonnement of prepaid (Niet Vodafone) )
  • Klik aan dat je naar Vodafone Prepaid wil
en dan zie je precies alles wat je moet doen om je nummer Prepaid bij ons te maken.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi Mvoeten, allereerst welkom op het forum! Het is niet mogelijk om een nummer naar een bestaand abonnement te porteren. Je kunt eventueel wel een nieuw abonnement beginnen en je nummer daaraan koppelen.
Mvoeten
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb echter mijn abonnement bij u onlangs verlengt. Kan ik dit abonnement dan wel oversluiten en dan dus het nummer van T-mobile meenemen?
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hey Mvoeten,

Wat bedoel je precies met oversluiten?

Je geeft aan dat je het abonnement pas hebt verlengt. Je hebt het abonnement dus met 1 of 2 jaar verlengt. Op het moment dat je het abonnement vroegtijdig wilt annuleren zullen alle resterende abonnementskosten in 1x in rekening worden gebracht.

Op het moment dat je het T-Mobile nummer mee wilt nemen naar Vodafone zul je een geheel nieuw abonnement af moeten sluiten.
Mvoeten
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan ik het nummer van T-mobile dan eventueel wel meenemen naar een prepaid nummer van jullie?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Zeker, dat is geen probleem. Kijk even hier; https://www.vodafone.nl/support/algemeen/nummerbehoud/


  • Klik daar aan wat je nu hebt (Abonnement of prepaid (Niet Vodafone) )
  • Klik aan dat je naar Vodafone Prepaid wil
en dan zie je precies alles wat je moet doen om je nummer Prepaid bij ons te maken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic